Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Gutten min på 1,5 år ligger å hyylskriker, han er skikkelig overtrøtt etter å ha sovet lite på dagtid de siste dagene.. pleier å legge seg fint klokka 7, men i dag er det bare hylskriking.. Fikk flashback til det første året nå, hvor vi slet med leggingen. Noe som hjelper??
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hvis han ikke har sovnet ennå, så gi melk på flaske. Det gorde jeg. Ga bare 30 ml sovnet på flekken...
Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Dersom dette er et engangstilfelle, så ville jeg bare løftet opp barnet og vugget det i søvn ved å gå rolig rundt i rommet. Er det ofte at barnet ikke sovner og skriker bør en kanskje se om det går an å gjøre noen endringer på dagtid, evt legge barnet litt tidligere.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Det var et engangstilfelle (han holdt på slik da han var yngre, men har "vokst det av seg"), men han er sovnet nå Måtte inn og snakke rolig til han noen ganger, gav litt melk på flaske, sovnet vel av utmattelse til slutt..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Flott Visste melk ville funke Det er svært sjelden jeg gjør det selv, kun hvis hun er overtrøtt og ikke finner roen. Da sovner hun mens hun drikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå