Gå til innhold

hva hadde dere gjort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lilla, som "tema" i leil. svart,beige og alle nøytrale farger, men lilla som skal sette litt farge på ting :)

 

MEN nå er det jo advent (veldig kjekt for meg...) , men hadde dere fjernet det lilla til jul,og kjøpt rød, i den perioden.....?

 

det er alt fra lilla løpere,til puter osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja tror nesten jeg ville gjort det så man ikke blir lei :) jeg har 2 farger jeg bytter på med...lilla og svart om vinteret og i jula og en annen valgfri farge ellers :)

Skrevet

vel, altså, mamma syns ABSOLUTT ikke jeg kunne ha lilla, i jula...hehe..

 

angrer nå i ettertid på at jeg har valgt et farge tema!!! skulle holdt meg til BARE nøytralt ja!

Skrevet

lilla og rødt er jo ikke så himla pent i sammen.....

 

tror kanskje jeg ville hatt egen "julepynt"-farge på ting dersom dere skal være hjemme i jula.....

 

- også er jeg glad for at jeg har valgt blått..... er liksom litt enklere - hehe

Skrevet

hehe det er det det ikke er!

 

ja , jeg får fjerne det lilla, puter osv og ta opp noe annet istedenfor...hehe

 

pokker heller. LILLA LIKSOM???? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...