Miss Dynamite Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 jeg har lilla, som "tema" i leil. svart,beige og alle nøytrale farger, men lilla som skal sette litt farge på ting MEN nå er det jo advent (veldig kjekt for meg...) , men hadde dere fjernet det lilla til jul,og kjøpt rød, i den perioden.....? det er alt fra lilla løpere,til puter osv....
Bolla:) Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 ja tror nesten jeg ville gjort det så man ikke blir lei jeg har 2 farger jeg bytter på med...lilla og svart om vinteret og i jula og en annen valgfri farge ellers
Miss Dynamite Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 vel, altså, mamma syns ABSOLUTT ikke jeg kunne ha lilla, i jula...hehe.. angrer nå i ettertid på at jeg har valgt et farge tema!!! skulle holdt meg til BARE nøytralt ja!
lille sprelle Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 lilla og rødt er jo ikke så himla pent i sammen..... tror kanskje jeg ville hatt egen "julepynt"-farge på ting dersom dere skal være hjemme i jula..... - også er jeg glad for at jeg har valgt blått..... er liksom litt enklere - hehe
Miss Dynamite Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 hehe det er det det ikke er! ja , jeg får fjerne det lilla, puter osv og ta opp noe annet istedenfor...hehe pokker heller. LILLA LIKSOM???? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå