Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 er det flere enn meg som jobber i barnehage som GLEDER seg til hver dag på jobb?=?? jeg gjør... jeg elsker å være på jobb med de 10 søte små 1og 2 åringene som jeg har på avdelingen...jeg elsker å jobbe med de to flotte dyktige assistentene mine.. de er nydelige damer både jobbmessig og privat. god humor og masse god energi på avdelingen... Dette smitter over på barna og vi har det veldig kjekt hver dag. lite konflikter mellom barna..vi får gjort masse kjekke ting og dekker alle fagområder, vi er på lange og mange turer, lager mat i skogen og bruker de kreative evnene våre...vi synger mye og trener sosial kompetanse hele tiden... De små slår hverandre ikke, men har øvd seg opp til å spørre eller kose hverandre.... Det er kjempekjekt å gå på jobb og se at jobben min er nyttig... javisst er det travelt, javisst er vi lite folk av og til, javisst får vi ikke kjøpe inn LITT av det vi ønsker oss engang, javisst er barnehagen gammel og nedslitt... men uansett..dette er bagateller! jeg har det kjempekjekt på jobb og kunne ALDRI tenkt meg å ha en annen jobb!! GOD HELG DAMER!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå