NostraStoria Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Er snart høygravid - og vet ikke hva jeg skal gjøre med tanke på søvn. Når jeg skal sove kan jeg kun ligge på siden, og pga kraftig bekkenløsning våkner jeg hver gang jeg snur meg. Har begynt å bli utrolig øm både i hofter og armer...får aldri en natt/dag der jeg kan slappe litt av pga har konstant vondt. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har over 1 mnd igjen!!!
NostraStoria Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2009 Må beklage sutreinnlegg hehe, sikkert helt normalt..men tar i mot tips for det!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Skjønner akkurat hva du mener. Har det likens selv og dette er ikke godt. Begynner å tære på når man ikke får nok søvn. I tillegg så har jeg begynt å få skikkelig halsbrann om natta. Men nok om det.. du har sikkert hørt om pute mellom beina men det synes jeg hjelper. Ellers så prøver jeg å legge litt av dyna under ene sia på ryggen slik at jeg ligger litt på skrå. Litt godt for variasjonen sin del. støtter også opp magen min når jeg ligger på siden med litt ekstra dyne under samtidig som jeg ligger litt i stabilt sideleie hvis du skjønner. Ikke så mye tips, men synes dette er det som funker best for meg. Men er mye våken om natta da.
NostraStoria Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Ååh, tusen takk for tips! Gleder meg til å prøve det i kveld! Har ammepute til beina og ekstra dyne, så dette må jo gå bra. *krysser fingrene* Har du prøvd flytende Gaviscon mot halsbrannen? For meg har den vært en reddende engel! Smaker vondt, men så varer smaken i 2 sekunder også da, bare å skylle munnen med vann...den fjerner alle symptomene mine på halsbrann, absolutt verdt det. Så et tips tilbake til deg
_Løvemamma_ Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Sklilaken hjelper veldig når man skal snu seg. Pute mellom beina, litt dyne under magen og varmeflaske på ryggen Ellers har akupunktur hjulpet mye på bekkenløsningen for min del.
NostraStoria Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 Bruker faktisk sklilaken, men gjør vondt for det. Skal prøve med ekstra dyne ikveld og pute mellom bena Må og finne en god behandling for bl! Hvor ofte går du dit? Hva er ca pris?
NostraStoria Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2009 Takker dere igjen! Prøvde med ammepute og ekstra dyne i natt (i tillegg til sklilakenet)...og det hjalp!! Var helt fantastisk å stå opp i dag og for en gangs skyld føle meg litt uthvilt og ikke fullt så mye smerter i kroppen. Nå vet jeg at jeg holder ut hvertfall 1 mnd til med dette - og kan glede meg til fødselen. Tror det er viktig å ikke være helt utslitt når den dagen kommer. Ha en fantastisk lørdag jenter! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå