Gå til innhold

som en kniv som skjærer inni meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjenner det i halebeinet/korsryggen kan det være bekkenløsning. Men så nevner du ikke hvor?

Skrevet

ikke bak, det er fremme, føles nesten som uvi, men det er ikke uvi... helt helt nede inni meg... haha, fatter at jeg er sykt dårlig å forklare meg!!!

Skrevet

Haha, ikke lett å forstå deg der. Ehm, er det ved skambeinet?

Skrevet

Er ikke det bare fordi babyen presser på nerver da? Jeg hadde masse sånne stikkinger. Fikk det ofte da jeg gikk og måtte bare stoppe helt opp til tider fordi det var så vondt

Skrevet

ja i nærheten av skambeinet, godt inni der, he he, jo kommer når jeg går så er vel kanskje det da.

Skrevet

Mulig at kynnerne gjør at babyen blir presset litt mot et ømt skambein...har det samme selv. Husk at bl er både fremme og bak!

Skrevet

ja vet det med bl, men er ikke det smertene er. men har hørt flere snakke om denne følelsen, som en kniv som skjører nedover...

takk for svar :D

Skrevet

Er forferdelig vondt når det skjer, hopper som regel av smerte når det står på. Nede med skambeinet, kjennes ut som jeg blir skjært i, dratt ut innvoller på eller noe. Brrr.. Hadde det samme i forrige svangerskap.

vet ikke hvorfor det er sånn, sist hadde jeg min egen teori om at det var jenta sitt hode som var på vei ned og som snudde på seg nedi der. hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd hun beit meg eller noe, hehe. Men tror gutten er i seteleie nå og jeg merker det samme denne gangen også.. hmmm.. Kanskje jeg tar feil av hvordan han ligger inni der. :)

Skrevet

Jeg var til jordmor i dag,og jeg har det av og til slik,smerter nedentil ved skammbenet,jeg plages med bekkenløsning,så det kommer av at bekkenet er i ubalanse,og nerver kommer i klem,ikke farlig,men ubehagelig!

Skrevet

Jeg får også smerter som du beskriver når jeg går. Har også tenkt på om det er hodet som borrer seg nedover, men gutten min sitter på rompa si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...