ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 28 uker i dag Og vi har vært på ultralyd også i dag. Begge to var friske og raske. Tv1 var ca 1200 gr og Tv2 var ca 1100gr
2tettebabyer Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 velkommen hit. så spennende med tvillinger da :-)
bianchi Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Heisann! kommer over med mine tvillinger også, om 5 dager:) Hvilke kjønn er dine? Så bra de er så like i vekt da! Mine har også veid veldig likt...var på ul for en uke siden, da veide de begge ca 900g hver:) Lykke til videre!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Ja, de vokser fint begge to. En gutt og ei jente Enn du da bianchi? 900 gr er jo kjempebra. Er så betryggende når de vokser godt og jevnt
bianchi Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 venter gutt og jente jeg også ja veldig deilig og betryggende når alt ser fint ut:)
Mortsin Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Hei. er inne og sniker fra 2 trimester- kommer hit om en uke. Jeg venter også en gutt og en jente. alt ser helt fint ut på ul hos meg også, men jeg har enda ikke fått vite vekt på mine små? må jeg spørre etter det på ul? skal på neste ul i slutten av uke 29.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Må nesten snike meg inn jeg også, sjøl om jeg ikke bikker tredje trimester før neste onsdag med mine tvillinger Så gøy at det er så mange tvillingsvangerskap for tiden!
bianchi Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Heisann! Når jeg har vært på ul har de hver gang målt hodet, magen og lårbenet-ut i fra disse målene får de ca vekt. Dette står også på skjermen...ellers må du bare spørre også hvis de ikke sier noe. Har også fått med meg sjema (fra jordmoren bare, legen har ikke skrevet ut dette...) som viser hvor på kurven hver tvilling ligger i forhold til mål og vekt.
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 30. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2009 Jeg spurte om de kunne estimere vekta, og det var fort gjort Har ikke fått gjort det på de andre ul, men denne gangen spurte jeg, for det er jo morro å vite
Mortsin Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 er jo morro å vite ja. må spørre jordmoren på neste ul. er enda to uker til jeg får se mine små igjen. kjennes så lenge men skal vel ikke klage når vi får se dem flere ganger enn de fleste med en i magen.
Solsikke (venter nr 3&4) Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Hei - jeg også i 3.trimester! Fått KS dato 11.02 - men håper å føde normalt før den tid. (Hvis jeg går helt til 11.02 blir de for store for bekkenet mitt. ) Skal på Ahus - noen andre som skal dit?
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2009 Regner med å bli igangsatt ved 37 uker, bare åtte uker igjen max til jeg er trebarnsmor Skal føde på UNN, så er jo en go bit fra Ahus
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Jeg også er inne og sniker! :-D Tror jeg kommer over på søndag... Hmmmm. Gøy med så mange like tvilling-gravide!! Jeg var på UL på onsdag, uke 27+2 (? om jeg husker rett :-P er sent på kvelden.. ) og fikk estimert min gutt og jente til mellom 1300 og 1400 gram begge. Var ikke dette masse? Han overlegen som jeg var hos reagerte ikke noe på det og sa at alt så fint ut og at det var mye fostervann osv men når jeg ser på hva dere har skrevet og hva som står på gjennomsnitt på uke for uke så virket det jo litt stort da... Hva synes dere? :-)
Lucy80 Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Hei, hei:) Jeg venter en gutt og jente og er nå i uke 31+4:) Var sist på ultralyd i uke 29 og de var estimert til å veie ca. 1400 og 1500 gram. Men legen har sagt at vi må ta det med en klype salt, siden den eneste muligheten for å veie de nøyaktig er når de kommer ut:) Men det blir no sånn ca ihvertfall. Har no faktisk hørt om de som har fått beskjed om at babyene blir store, men kommer ut mye mindre enn det de trodde. Skal på ny ul på onsdag i neste uke og det ser jeg virkelig frem til! Alltid like stas å få se! Veldig kjekt med så mange tvilling gravide!!! Kos dere jenter og nyt graviditeten!
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Jeg skal på UL igjen på lille julaften så tror jeg skal lage meg en lapp med spørsmål som jeg skal stille, bla. om de er store eller vanlige.. :-)
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. desember 2009 Hehe, har også neste UL på lillejulaften. Snakk om passende dag da
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Haha! Ja voldsomt også det :-P Har da fått både feoreldrene mine, bror min og en bestemor på besøk og timen er kl 1 med to timer kjøring hver vei så tror vi stapper alle inn i bilen og reiser avgårde å finner oss en restaurant å spise på. Så får bare lille julaften bli litt minnerik dette året.. :-P Og mamma skal få være med på UL'en, dèt blir stas! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå