MHBA Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Er det pirbadet som gjelder, eller finnes det alternativer?
Lillepromp blir storesøster Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Jeg går på Husebybadet. I Pirbadet må du følge et kurs over ti kvelder. Det koster 1800,- for barn og foreldre. Der har du et ordentlig opplegg med instruktør. På Husebybadet koster det 100 kr for en voksen + baby og du kan komme akkurat når du vil. Har en instruktør til stede man, ons og fre. Uten instruktør tirs og tors.
Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Tror de har en løsning på Husebybadet, men såvidt jeg vet er det ikke noe spesielt opplegg rundt det, man betaler pr kveld og det er ingen påmelding eller noe sånt. Vi har var vel til sammen fire runder på Pirbadet med lille, og er kjempefornøyd. Et fint opplegg, og masse rom for å følge opp de ungene som ikke hang helt med i svingene (vår er noget vannredd, og trengte litt ekstra for å bli trygg i vannet). Anbefales på det sterkeste Eneste man kan si noe på, er kapasiteten i dusj/garderobe til små barn, det blir veldig mange småttiser i damegarderoben i overgangen mellom to grupper, og det er bare to baljer i dusjen og fire-fem høystoler, og såvidt jeg husker to eller tre stellebord. Lønner seg å ha med en sånn vanntett stellematte som knerten kan ligge på både i garderoben og dusjen
MHBA Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Takk! Da satser vi på pirbadet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå