Gå til innhold

svinevaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det vaksinering for 1.klassingene på skolen. Datteren min kommer hjem å sier at de fleste ble vaksinert. Men min eks ville ikke at hun skulle bli det, så nå er jeg bekymra om vi har tatt det rette valget.

Faren var imot, jeg var for, også endte det med at jeg gav meg.... og nå blir jeg super usikker.....

Har dere vaksinert deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke vaksinert småen eller meg. - egoistisk svin som jeg er :D

har far noen veldig god grunn for å sette seg mot vaksinering?

Skrevet

Eg har ikkje vaksinert meg eller dottera mi, og kjem nok ikkje til å gjere det heller.

Skrevet

Jeg var imot lenge, og bf var helt enig! Så ble jeg for og ringte og snakket med bf. Da viste det seg at han hadde bare vært enig med meg for å slippe å gjøre seg opp en mening selv ved å lese om det.

Så da vaksinerte jeg lillebror når han fikk muligheten, og storesøster skal på mandag.

Jeg er vaksinert pga at jeg jobber innen helse. Og vaksinerte meg rett etter at jeg hadde ombestemt meg ang barna.

Skrevet

Jeg skal ikke vaksinere hverken meg selv el ungene. Jeg og bfer er enige heldigvis:D

Skrevet

Jeg var usikker, mens bf var for. Så tulla er vaksinert.

Skrevet

Ja jeg har vaksinert sønnen min.

Var veldig frem og tilbake for hva jeg skulle gjøre.

Skrevet

Vi er ikke vaksinert. Jeg er gravid og jeg har 3 barn fra før. Men siden bivirkninger på lang sikt ikke er kjent og ingen av oss er i risikogruppe (utenom svangerskapet mitt da), så har jeg valgt å ikke vaksinere. Jeg har foreldreansvar alene, og har derfor ikke spurt fedrene. Regner med de hadde spurt meg om de lurte på det. Sambo er heller ikke vaksinert. Jeg tror vi har vært syke... Så om det skulle bli aktuelt likevel tar ingen av oss vaksine uten å teste om vi har hatt det først.

Skrevet

Barnefar vil at han skal ha vaksine, men jeg vil ikke, så dermed er ingen av oss vaksinert. Kunne ikke drømme om å vaksinere lillegutt når jeg selv ikke vil ha den vaksinen i systemet mitt.

Skrevet

Ingen av oss er vaksinert. Ikke guttene, ikke jeg, ikke samboeren min og ikke barnefaren!

Skrevet

Jeg og bf var enige om at hun ikke skulle vaksineres. Men så gikk han bak ryggen min, å gjorde det alikevel. Jeg fikk vite det 4 dager etter hun var vaksinert, at han hadde gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...