kajak&Daniel Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Gutten min på 3 år sluttet med bleier før sommeren, og har vært tørr siden da. Han har jo såklart hatt noen få uhell, men ikke noe mer enn vanlig. Men nå siste uken har han tisset på seg så og si hver dag! Det er alt fra 1-3 ganger om dagen, så jeg begynner å bli lei! Bekymrer meg jo for hva det er som skjer. Han har jo ikke gjort slik før... Og de gangene han har hatt uhell før, har det ofte bare kommet litt, men nå renner det nedover beina, så alle klærne blir våte. Blir masse klesvask av dette! Har spurt han om det gjør vondt i tissen hans/når han tisser, men han sier at det ikke gjør det. Så er dette normalt, eller er det noe jeg burde bekymre meg over?
kleenex Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Tror det er ganske normalt med "Tilbakefall" hvet om mange barn som har hatt det, min inkludert bare at det var bæsjeuhell
kajak&Daniel Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Så hva gjør jeg da? Eller skal jeg gjøre noe? Bare fortsetter å vaske tiss alle steder han tisser (på gulvet, på gulvteppet, på fanget mitt (!))? Bør jeg regne med at dette varer lenge?
kleenex Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Hvet ikke helt, men det jeg hvet er at det har gått over på alle de barna som jeg har hørt har hatt slike tilbakefall. Syns det er utrolig frustrerende selv og har prøvd både det ene og det andre så jeg håper på at det skal gå over snart ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå