OsloMor Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Synes det er så mange som har julebord med partner. Har liksom aldri forstått greia; er det gøy for noen andre enn de innlemmede å være med på bedriftsjulebordet? Viskal ha julebord i morgen, uten partnere heldigvis;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Både mannen og jeg er på julebord uten partnere.. Dette gjelder både julebord for jobb, fotball og venner..
Mom2Two Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Nei, skjønner ikke greia med å ha med partneren på julebord i det hele tatt! Jeg kunne aldri tenkt meg å være med på hans julebord (hadde gått om jeg måtte, har jo vært med på andre jobbarrangementer), og synes det er deilig å gå alene på mitt:-) Mitt inntrykk er at det er mer vanlig med julebord med partner i distriktet. Kjenner ikke noen som har med partnere på julebord i Oslo i hvert fall.
Mom2Two Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Altså vi har sånn vennejulebord sammen da.
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Helt enig!! Uten partnere på julebord med jobb altså..
OsloMor Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2009 Julebord med felles venner er jo hyggelig:)! Men kjenner jeg er ganske glad for at mannen og hans barndomskamerater arrangerer julebord uten koner.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Jeg er alltid med mannen på julebord, men så kjenner jeg de fleste av kollegene hans ganske godt også.
Mom2Two Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Hehe, ja det kan de få ha helt i fred;o) Jeg synes jobbjulebord med partner høres klamt og kleint ut, jeg:-p
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 På jobb hos meg (jeg er ny av året) så er det alltid med partner. Men i år ble det en terapi-tur/julebord i samme slengen, så det ble uten. Var ikke engang jobben som sponsa
Gjest Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Vanligvis nei. Men i år skal jeg være med mannen min på julebord. Nå har det seg slik at jeg kjenner maaaaange fra jobben hans og mange av partnerne deres også, så jeg tror det kan bli riktig så trivelig :-) Å være med på et julebord der mannen min er (omtrent) den eneste kjente frister ikke så veldig. Ikke kunne jeg tenkt meg å ha ham med på jobben min sitt julebord heller, han kjenner jo ingen der.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 naturlig nok ikke. men det har aldri fremstått som spesielt lurt når jeg har hatt kjæreste heller
*Little Miss Sunshine* Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Jeg er med mannen på julebord (i Oslo;), synes det er veldig koselig selvom jeg ikke kjenner hans kollegaer så godt (kjenner jo noen av de da:). Det er også kickoff-helg med mannens jobb en gang i året hvor alle har med partnere og barn på hotell.
lille sprelle Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 er det julebord hvor partneren er invitert, er den andre med. det er da hyggelig å være sammen på slike arrangementer! det er jo en glimrende måte for den andre å bli kjent med kolleger og få kjenne litt på stemningen blant kollegene på den andres arbeidsplass!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Jeg er så glad for at vi for en gangs skyld kan ha med partnere, jeg, hehe. Bedriftene jeg har jobba i har ikke "tatt seg råd" til å ha md partnere også, men i år får vi altså. Jeg syns det er koselig å hilse på partnerne til de jeg traver rundt med hver dag og ditto med mannens kolleger. De er bare 6-7 ansatte da, så julebord dem i mellom blir litt stusselig.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 Vi skal ha julebord her i morgen, mannen min og jeg - og vi har bedt med partner. Synes det er koselig å bli kjent med kjærestene til de vi jobber med. Vi er et lite firma da, hvis det har noe å si.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2009 #17 Skrevet 27. november 2009 Jeg syns jo det er hyggelig jeg da. Men nå har jo ikke jeg jobb nå, så jeg er ikke invitert på noe som helst. Mannens jobb har i dag, men han ville ikke gå. Han sier det var fordi det var uten partner, men jeg tror han bare ikke ville feste med mange damer i 50åra fremfor å være hjemme med familien;) he he:)
Gjest Skrevet 27. november 2009 #18 Skrevet 27. november 2009 Har ikke vært på så utrolig mange julebord siden min arbeidserfaring er noe begrenset (mange år som student og hjemme med barn), men har ikke hatt med mannen på noen av de jeg har vært på nei. Mannen vil gjerne ha meg med på de med sin jobb, men jeg har ikke så veldig lyst og har stått over så langt. Ser virkelig ikke poenget i å gå på hverandre sine julebord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå