yasmina Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 i stua Jupp, slik er det her hos oss i den muslimske verden. Eneste julestemningen vi faar faar vi hjemme, dermed pynter vi tidlig. Litt merkelig, men litt koselig ogsaa da
blond Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Kjenner dere ikke andre kristne der eller nordmenn? Det kan bli litt ensomt rundt høytidene, tenker jeg? Blir lang jul hos dere, slik er det her også, iallfall i butikkene som gjør sitt ytterste for å skape julestemning og kjøpelyst. Hva slags tre har dere?
yasmina Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 En nydelig sak laget av plastikk Vi kjenner flere kristne, vestlige her og mine foreldre bor her saa det er ikke synd paa oss
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Ja det var tidlig!! Jeg skulle også pynte idag, men etter en heftig krangel med bf igår dro jeg derfra uten pynten. Så jeg får pynte en av de nærmeste dagene i steden. Barna merker nok lite til 2-3 dager når de er så små. Har i alle fall kalenderne klar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå