Nr3-2012 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hele magen blir stram, og det gjør vondt nederst i magen, mest vondt når jeg sitter eller ligger.. Hadde aldr kjempevonde rier sist.. Burde kansje ta tiden. Huff! Det er vanskelig å vite dette her =)
Lavendel*06*10* Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Jeg har kynnere som kjennes slik ut.. Men hvem vet:)
rosita2113 Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg kjente det samme i går. Trodde det var jenta som sparket i blæra, med det var mye vondere. Er 34+4, og du da?
Nr3-2012 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Har faktisk termin i morgen =)
lolaia Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Ja, sånn har jeg også det. Kjenner at jeg får vondt nederst i magen å så blir magen hardere gradvis oppover.. Hvis du skjønner..Var hos jordmor i dag, da spurte jeg hva det var og hun mente det var bare kynnere.. men jeg vet sannelig ikke, for det gjør vondt altså. Er 3 gangs.
lolaia Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Har mens termin i morgen, ultermin på torsdag..
Nr3-2012 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2009 Det er liksom det at de gjør vondt som får meg og til å lure.. Begynte med sånne sist jeg skulle føde så ble de bare sterkere og sterker, så vi får bare se da =) Er jo forskellig hver gang =) Får håpe vi føder i helgen =)
lolaia Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Å, herlighet så spennende!! Kansje dette er begynnelsen da..Håpe,håpe at vi føder i helgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå