Gå til innhold

Ja, da var jeg strippa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg skal ikke stikke under en stol at det var vondt ja, men helt overkommelig. Hadde en veldig sympatisk lege som tok alt veldig sakte og rolig, ba meg si ifra om han skulle stoppe litt opp og hjalp meg å puste igjennom det.

Men da var i alle fall første rundt unnagjort.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i helgen!!!

Jeg blir strippet den 8.12 hvis jeg ikke har født enda... må få høre fra deg hvordan det går. Er spent og det tenker jeg du er også :)

Skrevet

da er det bare å håpe på fødsel :o)

her skjedde det hvertfall ikke noe!

var på kontroll på ahus i dag siden jeg er dårlig og har hatt høyt blodtrykk. men blodtykket var fint i dag :o) - og jordmor sa at noen kvinner reagerer med "sykdomsfølelse og hodepine" av hormonene som skal sette i gang fødsel -fler dager før det skjer! og syntes hun kunne se på meg at jeg snart kom til å føde! haha ja det skal jeg se først svarte jeg da!!

men nå blir vi mammaer snart uansett - hvordan vi vrir og vender på det :o)

Skrevet

Jada, er vel bare å smøre seg med tålmodighet i grunn. Jeg er ikke så sikker på at det fører til noe, men blir uansett satt i gang til tirsdag om jeg ikke føder i helgen. Har i alle fall maserier deluxe, så det blir vel en lang natt med bare det :)

Ja, tenk Bia, nå blir vi faktisk snart mammaer, selv om jeg synes du fortjener å nedkomme før meg, sånn som du har slitt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...