vilhahøstbabyda<3 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Så hyggelig å se dere. Jeg var her under PirimittmittMarion den gangen, vet ikke om noen husker det, men jeg husker i hvert fall den dama. Hyggelig å se kjente nick etter så lang tid.
Northernlights Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hei =o) Husker nicket ditt, ja. Jeg er på barnetmitt.com
Gjest sug lut Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Tilbake with a vengeance eller bare på besøk?
Jada-har fire små Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 jeg var også der i 2004/2005:) Og etter det har jeg fått et barn til og venter nå mitt tredje i juli 2010. Husker deg, Nothernlights, godt:)
second_time Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg var her også i 2005 og husker også nicket til Northernlights. Jeg husker ikke mitt eget nick fra den tiden. Det jeg husker at det var mye mer koseligere på disse sidene den gangen. Nå er det mye usakligheter og ufine kommentarer her inne Men heldigvis er det jo mange flotte og snille damer her også! :0)
....().... Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Var her i 2005. Venter nr to nå. Jeg husker ikke selv nicket mitt fra den gang (var ikke sååå aktiv), men husker Northernligts og en som het Curlymor.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2009 Jeg er på bli gravid. Guttene er 5 og 8 nå.
PAVEEL Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Jeg var her da;) Og har nå 3 barn:D Husker ikke hvilket nick jeg hadde da, men husker at mitt første nick var Line et el annet;)
Ranveig R Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Var vel mest på BiM på den tida, men flytta over på DiB i september 2005. No har eg vore ein "runde" til, og har barn på drøyt 4 og akkurat 2 )
Granny Weatherwax Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Jeg var mye på BiM frem til september 2005, men ikke så aktiv på skrivingen, går stort sett i lesing. Hadde en runde igjen i 2007, og nå er jeg her for 3. gang :-) Husker godt Northernlights, Mairapus, etellerannet - mammaen til Oda, Mamma Medusa. Ranveig R husker jeg fra sist runde! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå