Gå til innhold

Northernlights og andre som var her 2004/2005

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å se dere. :) Jeg var her under PirimittmittMarion den gangen, vet ikke om noen husker det, men jeg husker i hvert fall den dama. Hyggelig å se kjente nick etter så lang tid. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =o)

Husker nicket ditt, ja. Jeg er på barnetmitt.com

Skrevet

Tilbake with a vengeance eller bare på besøk?

Skrevet

jeg var også der i 2004/2005:) Og etter det har jeg fått et barn til og venter nå mitt tredje i juli 2010.

Husker deg, Nothernlights, godt:)

Skrevet

Jeg var her også i 2005 og husker også nicket til Northernlights.

Jeg husker ikke mitt eget nick fra den tiden. Det jeg husker at det var mye mer koseligere på disse sidene den gangen. Nå er det mye usakligheter og ufine kommentarer her inne :(

Men heldigvis er det jo mange flotte og snille damer her også! :0)

Skrevet

Var her i 2005. Venter nr to nå. Jeg husker ikke selv nicket mitt fra den gang (var ikke sååå aktiv), men husker Northernligts og en som het Curlymor.

Skrevet

Jeg er på bli gravid. Guttene er 5 og 8 nå. :)

Skrevet

Jeg var her da;) Og har nå 3 barn:D

Husker ikke hvilket nick jeg hadde da, men husker at mitt første nick var Line et el annet;)

Skrevet

Var vel mest på BiM på den tida, men flytta over på DiB i september 2005. No har eg vore ein "runde" til, og har barn på drøyt 4 og akkurat 2 :o)

Skrevet

Jeg var mye på BiM frem til september 2005, men ikke så aktiv på skrivingen, går stort sett i lesing. Hadde en runde igjen i 2007, og nå er jeg her for 3. gang :-)

Husker godt Northernlights, Mairapus, etellerannet - mammaen til Oda, Mamma Medusa. Ranveig R husker jeg fra sist runde! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...