2+jente og gutt Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Har nå vasket babytøyet fra førstemann, og lurer på om dere stryker tøyet første gang? Husker jeg gjorde det med 1.man, men syns det er så mye annet jeg må få gjort nå, at jeg ikke helt vet om jeg orker det nå. Er 36 uker på vei og har enda ikke pusset opp rommet som skal stå klart. Rydde og vaske huset før baby og jul (det trengs), pynte og bake.
Bromelia Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Nei. Rister det bare godt før jeg henger det opp. Kan hende jeg stryker hentesettet, men ikke noe mer enn det....
christina88 Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 høres ut som galskap:P men man er jo litt gal når man er gravid, så hvis jeg har tid , kanskje jeg gjør det... men er overhodet ikke noe behov for å stryke baby klærene...
<3lovebaby<3 Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Stryker om det er krager eller blonder på bodyer f.eks.Eller henger jeg og strekker ut det som skal se litt finere ut, enn det fra trommelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå