Gå til innhold

kinesisk fødselskalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nokon som dette eller andre svangerskap har testa den kinesiske fødselskalenderen om kva kjønn ein skal få? stemte på mine 3 tidlegare barn. Spent om det stemme denne gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, eg har to gutter og ei jente fra før. No seie den jente, så kjempespennande om eg havnar opp med to av kvar. Håpar få vite det på ul 29.desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på disse sidene ein plass. Du kan sikkert søke på det i søkefeltet oppe til venstre, over den orange innholdslista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte ikke på meg. Kinesisk kalender sa jente. Jeg var på ultralyd i dag og fikk beskjed om gutt. Min første gutt skulle også vært jente i følge denne kalenderen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Stemme på alle mine 3:) hvis det komm eut ein gutt nå så ultralyden seie..men han va ikkje i tvil:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Babyverden og barnimagen sine er litt forskjellige faktisk, forrige gang viste den ene at jeg skulle få jente og den andre gutt, og det ble gutt. Denne gangen viste begge gutt, mens det blir jente!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nr 1 sko vore gutt i følge kalendere, men blei jenta :) denne gangen sa ultralyden jente å kalenderen gutt.. :P så stemmer nok ikke på meg nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...