trheim1985 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Har en baby på 2 måneder som har et nuppete utslett på overkroppen. Noen som har opplevd det samme?? Han virker ikke plaget av det. Ligner litt på sånn ny født utslett babyene få i ansiktet....
Nagilimia Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Bader dere ofte? Vi måtte gå ned til å kun bade 1 gang i uka
trheim1985 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Vi bader annenhver dag. har din baby hatt det samme? som sagt, gutten virker ikke plaget av det, synes bare det er litt ekkelt...
kleenex Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Bruker du ull rett på huden? De som har lett for å få utslett reagerer ofte på det
trheim1985 Skrevet 29. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2009 Ja, har ull rett på huden. Kanskje det er problemet? Noen andre som har tips om hva dette kan være???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå