Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 ...hadde vært å ha et DIB-treff hvor man tilbrakte en kveld sammen uten å røpe nick, eller andre ting om seg selv/barn/familie osv, men bare pratet om alt annet og så på slutten av kvelden skulle alle prøve å gjette på ting om deltakerne. Om de var gift eller alenemødre, hvor mange barn de hadde, hvor mye inntekt, hvor høy utdanning, bosted osv og kanskje til og med prøve seg på å gjette nick. Kunne vært moro å se om "fordommer" slo til der...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 hallo?? skal vi SERIØST prøve å få det til eller?? sikkert NOEN av de tusen her inne som hadde blitt med
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg blir med Er medlem av april klubben 2007 her inne og det er så koselig .Vi møtes ca hver 3 mnd ,litt oftere når vi var gravide og når barna var babyer ,men det er så gøy at barna har kjent hverandre siden de ble født og vi finner på masse gøy samme ,har til og med hatt julebord (uten barn seff)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå