Gå til innhold

Det som hadde vært moro...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...hadde vært å ha et DIB-treff hvor man tilbrakte en kveld sammen uten å røpe nick, eller andre ting om seg selv/barn/familie osv, men bare pratet om alt annet og så på slutten av kvelden skulle alle prøve å gjette på ting om deltakerne.

 

Om de var gift eller alenemødre, hvor mange barn de hadde, hvor mye inntekt, hvor høy utdanning, bosted osv og kanskje til og med prøve seg på å gjette nick.

 

Kunne vært moro å se om "fordommer" slo til der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo?? skal vi SERIØST prøve å få det til eller?? sikkert NOEN av de tusen her inne som hadde blitt med ;)

Skrevet

Jeg blir med :)

 

Er medlem av april klubben 2007 her inne og det er så koselig .Vi møtes ca hver 3 mnd ,litt oftere når vi var gravide og når barna var babyer ,men det er så gøy at barna har kjent hverandre siden de ble født og vi finner på masse gøy samme ,har til og med hatt julebord (uten barn seff):)

Skrevet

Ja, det hadde vært interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...