Gå til innhold

MIDDAG I DAG DA FOLKENS?


♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på alt og ingen ting i dag jeg så har ikke peil:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til kvelden blir det Biff med fløtegratinerte poteter,asparges og soppstuing

Skikkelig kosemat for oss :o) og rødvin, selvsagt.. he-he

Skrevet

Vi skal ha Spaghetti om ikke så lenge.

Skrevet

Vi spiser sent på fredager,så det blir Nachos her i huset!

Skrevet

Pestomarinert steinbit og potetstappe av mandelpotet. Og brownies til dessert :) Jentekveld med jentene :D

Skrevet

Er på slankern, så her ble det ytrefilet av svin, sopp, løk og cherrytomater :-) Mens barna skal få taco litt senere :-)

Skrevet

Taco av karbonadedeig, med tilhørende grønnsaker, rømme og lefse :)

Skrevet

Torskefileter, grønnsaker og poteter.

Skrevet

fredag = taco!!!!!! :)

Skrevet

Jeg angrer på at jeg går inn på slike tråder når jeg er sulten for da sitter jeg alltid med vann i munnen etterpå...hehe

 

Men her blir det etter at de minste er i seng, taco :)

Skrevet

porsjonspakke med grandiosa...eldstemann er hos pappan,sambo på jobb og vesla har lagt seg..så gidder ikke noe middag :)

Skrevet

her blir det digg nachos så fort småtten har sovna:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...