Gå til innhold

hæ, har dere bæsjet doen tett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei venninne gjorde noe liknende en gang vi var på vorspiel.. dritten ville ikke ned - og da tok hu likegodt dritten i hånda og heiv ut vinduet på badet, hehe... FYSJOM!

Noen andre med gode bæsjehistorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på skole tur til Praha for noen år siden og vi tok toget ned. Vi stoppet i Berlin og var der ett par timer. Måtte sikkelig på do, så gikk på do på stasjonene der. Var litt dårlig i magen så det kom mye og jeg måtte bruke mye papir for å få det bort. Doen tetta seg da jeg skulle dra igjen, så det fløyt skitt og papir om hverandre nedi der. Jeg venta litt for å se om det gikk nedover, gjør jo noenganger det...men neida, doen var pottetett.Så jeg snek med ut derfra når det ikke var noen andre der....måtte da springe for å rekke bussen. Jeg var en av de siste på og vi dro derfra med en gang...

Men jeg tenkte litt på den stakkars vaskedama som oppdaget min tette do.....

Skrevet

huff ja... senest i sommer i danmark... Var på et kjøpesenter og måtte akutt på do. Men var vel helst papiret som gjorde at det gikk tett.. Snek meg og stille ut derfra... :/

Skrevet

har gjort det mange ganger, men bare hjemme hos meg selv heldigvis!

Skrevet

tja.. var på ferie i syden da jeg plutselig måtte akutt på do. hadde ikke vært på do på noen dager så klarte ike holde igjen. mange strender har heller ikke toalett, så hvor skulle jeg gå.....? joda, jeg svømte laaangt ut i vannet jeg... etter jeg hadde gjort mitt kom jeg til å tenke på hvor dette ble av. var jo bølger der..... håper inderlig ikke den fløyt iland :(

Skrevet

Nei, men jeg hørte om ei som brukte isbøtta på hotellrommet til å tømme doen;-)

Skrevet

Måtte akutt på do en gang jeg var i bassenget. Bare svømte bort i et stille hjørne bak sklia. Svømte fort bort derfra etterpå for å si det sånn.. Huff, fikk litt dårlig samvittighet, men må man så må man!

Skrevet

Nei vettu hva! Må man så går man man på do! Du hadde ikke sagt det samme hvis du hadde sittet på et møte... Oooops, ja ja, må man så må man..

Skrevet

20.10 tror jeg er en spøk! Velger å tro at ingen voksne personer er så uspiselige og kvalme at de driter i et basseng!!!!

Skrevet

Haha, ja, men det var doen på en seilebåt!

Jeg var med en venn og hennes famile på båttur og mens vi satt inne i båten og spiste, måtte jeg sykt på do..og doen er da ca 2 meter fra bordet..ingen diger båt... Og det kom mye og det ville faen ikke ned i do!

Så jeg måtte stikke hodet ut mens det kom en herlig eim over frokosten og spørre om litt drahjelp....flaut.

Skrevet

Vi var en venninnegjeng som reiste med tog igjennom England for noen år siden. Jeg måtte sinnsykt på toalettet så jeg satte meg godt til rette. KLÅFINGRA som jeg er, greide jeg å trykke på handicapknappen sånn at døren åpnet seg.... Ja jeg satt på utstilling mens jeg bæsja. Det var mye latter kan dere si. Døra lukka seg etter 3 treeeeeeeeeeeige minutter :-0

Skrevet

åjåj stakkar deg da! huff... ser det for meg, flirer så tårene renner her... beklager.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...