Jente+Jente+lillegutt Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Tenk at tirsdag neste uke hopper jeg over i siste trimester Jippi!!!! Tenk om det trimesteret kunne få lov til å være fritt for kvalme og oppkast, hadde vært så deilig. Flere som gleder seg stort til å hoppe over om ikke mange dagene?
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Jeg følger deg over til siste trimester samme dag som deg! Jippi sier jeg også!!! Jeg er ikke plaget med kvalme eller oppkast, men har virkelig begynt å glede meg masse til lille babyen kommer Det nærmer seg sakte men sikkert nå, og jeg kjenner masse bevegelser fra han hver dag Herlig! Under tre måneder til termin nå, og med jula i mellom håper jeg tiden går fort unna:)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 stikker over på mandagen å gleder meg masse!!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Om 8dager er jeg og inne på 3.trimester =D Herremin, er helt uvirkelig !! Dette trimesteret har bare rast avgårde synes jeg.. hehe
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 tror det blir neste onsdag jeg hopper videre... synes det har gått tregt... hmm.. får håpe innspurten går raskere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå