Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Julestjerne og lysestaker i vinduene? mer??
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Det skjer vel 1. søndag i advent, i hvert fall hos oss. Julestjerne, adventsstake, adventskalendere.
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Julestjerne og adventslys kommer jo opp første søndagen i advent og i år blir det 29 desember, altså - søndag. Her hvor vi bor er det også tenning av julegraner både her og der og også flere julemarkeder. (kjempekoselig å få med seg) 1. desember er det pakkekalender/sjokoladekalender/eller lignende og barna gleder seg stort til julekalenderen på TV. Den blir sett i fra sofaen med både mamma og pappa og noen slag julekaker og gløgg for å feire 1. desember.
EmmelineVinter Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg får lov (hos meg selv) til å høre på julemusikk, drikke gløgg og spise litt julegodteri fra 1 des..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg EEEELSKER jula mer enn noen annen tror jeg, og syns at den er altfor kort, så 1.desember er det i gang. Da er det i gang med pynting, baking, julemusikk...ja, alt egentlig.... Men jeg tillater ikke meg selv å begynne før 1.desember da. Ikke snakke om det heller, da sprekker jeg nesten hehe... stakkars samboeren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå