Gå til innhold

Noen som har lest dagens VG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo at framsiden er grusom, bruker og kjøpe den på vei hjem fra jobb på fredager og på lørdager,- men vurderer i dag og stå over..Står det detaljert hva som har skjedd eller?

Jeg vet at jeg ikke greier og hoppe over stykket om jeg kjøper avisa, men nå har jo historien "Lykkelig slutt" da, så mulig det ikke blir så ille. ER det smertefullt det gutten har opplevd eller er det mer "nedverdigende":.VErst og lese om smertepåføring, det kan man liksom "føle for seg":.

Vet dette ble et "rart" innlegg, men altså, skal/skal ikke bryte "tradisjonen"::.....Ja,ja, bra de hadde det på forsiden iallefall..Så kan jeg tenke litt på det..

Men hva tror dere som har sett det..Tåler jeg det, eller vil jeg miste nattesøvn..Har gutten det bra i dag og fungerer fint i ny familie, så tåler jeg det meste, men om saken netoop er avlørt, og man ikke vet hvordan det går med gutten,- da blir det verre.:Da skal det ikke mange detaljer til før nattesøvenen er borte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer også å kjøpe vg i dag pga av den historien .

Skrevet

jeg tjuleste noen av punktene som han er mistenkt for å ha gjort å at moren var skremt til taushet...

måtte den mannen brenne langsomt!!!

det er harde saker

Skrevet

HI her..JEg vurderee og la være jeg da :o)

Men som sagt, om det er en "gammel historie", at stefaren er blitt DØMT for dette, og at det kommer frem at gutten har det bra og virker til å bli "Normal" pr.dags dato, så tåler jeg å høre/lese litt mer om slike grusomheter...Men om det nettopp er avslørt, man ikke kan si om han lider varige men, da blir det straks verre..

Og jeg VET jeg ikke greier og la være og lese om jeg kjøper den..

Mulig dte blir Dagbladet i dag...

Skrevet

Kjøper aldri VG.

En avis som trykker for å selge og bare det.

Til verre detaljer de kan skrive om og grusomme bilder på trykk dess bedre. Da mesker de seg.

Skrevet

Dagbladet er jo ikke bedre da,- kjøper VG bare, har bare blitt sånn..Og kun fredag og lørdag.....

Men igjen (HI dette) om man har en lykkelig slutt, så TÅLER jeg og lese litt "gørr", jeg LIKER det ikke, men jeg finner en viss nytte av å les slike historier, hvis det går bra med barna til slutt,- bare fordi jeg VET slikt skjer flere stedere enn vi aner, og da er det godt å vite at det kan gå bra alikevel :o)

Men for å gjenta meg selv, om man ikke VET hvordan gutten har det nå, om han lider av varige FYSISKE men eller evt PSYKISKE men som kan gi ham varige problem, så kan jeg ikke lese...Da føler jeg at gutten fortsatt lever i "helvete";- og mister nattesøvn..HAr han det ra og er glad nå og føler seg trygg nå, så kan jeg ha nytte av å lese artikkelen..

Men, men..Blir nok ikke VG på meg og gubben i dag...VI får kjøpe Dagbladet,- eller Pondus...Også får jeg be en bønn til den eller de som kansekj kan gjøer noe for å straffe denne onde mannen.....Og moren som ikke torde dra...

Skrevet

Jeg kjøpte VG og leste at guttenes (det var to søsken hvorav 4-åringen er blitt mishandlet på det groveste) far var på vei fra Norge til Sverige for å hente dem.

Skrevet

Jeg har lest det og holdt på å dette av stolen hos fysioen! Ikke for sarte sjeler, eller noen for den saks skyld. Gapestokk og resten av livet i fengsel er passende straff. Gidder ikke å skrive om hva som har skjedd her.

Skrevet

Linken funker ikke .

Skrevet

Jeg kjøpte vg og leste det .Jeg ble helt sjokkert .Stakkars gutt.

Skrevet

Sånne overskrifter får meg til å ikke kjøpe avisen.

Enkelte ting klarer jeg bare ikke å lese om.

Skrevet

Jeg håper den mannen brenner i helvete. Sånne har ikke livets rett og ingen vil savne ham. Håper han blir rammet av kjøttetende bakterier og mister begge armene og begge bena..

Skrevet

HI her. Jeg kjøpte ikke VG, for å si det sånn. Og krysser nå fingre og tær for a artikkelen ikke blir lagt ut på nettavisa deres de nærmeste dagene.

Skrevet

kommer det ikke på vg nett føri morgen? ser det ikke.

Skrevet

OMG!!!!

Nu blei æ kvalm og sikkelig dårlig.

På den svenske sia er det bilde og navn på mannen. Han er jo fra Kirkenes, har vært på fest med han i min ungdom og jeg har en venninne som rotet med han e stund. HJÆLPES MÆ!!!!

Skrevet

Linkern fungerer. Du må bare ta bort mellomrommet mellom -a v-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...