Gå til innhold

barnesitater.com - morsomme ting barn har sagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har et lite prosjekt på gang. Vi tenkte å lage en morsom samling med barnesitater, er jo ganske mye morsomt som kommer ut av munnen på de små iblant....

Så hvis du har noe å bidra med kan du legge det inn på barnesitater.com :o)

PS: Dere trenger ikke registrere dere eller sende inn epost elns :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

riktig adresse skulle være www.barnesitater.com

Skrevet

Gleder meg til å komme innom den nettsiden i ny og ne. Utrolig mye bra der :o)

Skrevet

Ser frem til mange nyeog morsomme bidrag i dagene fremover :o)

Skrevet

Kjempebra tiltak! :) Er morsomt å lese sånt!

MEN jeg synes dere burde ha noe sånn form for godkjenning når det gjelder kommentare, da jeg synes det er en del stygge kommentarer på noen av sitatene der inne... Og det kan kanskje være litt sårende for noen? Alle har jo ikke lik humor så.

:)

Skrevet

Takk for tipset! Jeg fikk slettet et par kommentarer, så nå er det ingen sårende kommentarer der. Det er også en knapp for upassende innlegg som kan brukes til å varsle en av moderatorene. Heretter gjør vi det slik at alle kommentarer leses av en moderator :o)

Skrevet

Det var litt vanskeligere å få folk til å bruke barnesitater.com enn hva jeg hadde trodd :/ Den blir ikke brukt hvis ingen vet om den, og jeg har ikke penger til å annonser og slikt heller. Håper det kommer inn flere sitater og flere gjester etterhvert, for vi har lagt ned mye arbeid på å få til denne tjenesten.

Hvis flere av dere vil fortelle venner og spre ordet på f.eks. facebook hadde vært supert, da hadde jeg blitt kjempeglad og det hadde kommet inn mange morsomme barnesitater :o)

www.barnesitater.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...