Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Regine er ei tapper jente, med en dødelig sykdom. Hun har blogget om sine erfaringer lenge og vi som følger med ser nå med triste øyne at Regine feiret jul den 24/11 fordi hun antagelig ikke er her mer til jul. Les mer her: http://sinober.blogg.no/ Triste greier. Regines dikt Opium sier mye: Opium Gi meg kjærlighet på pinne. Gi meg søte drømmer. For jeg vil ei lenger føle. Jeg vil ei lenger være der jeg er. Jeg vil sveve, jeg vil danse. Jeg vil smile. Jeg vil le. La meg slippe å være her akkurat i dag. La meg i hvert fall late som. Late som jeg er en annen meg. La meg slippe å være i skyggen, i tåken. Jeg vil heller være under stjernehimmel, se nordlys. Jeg vil slippe å tenke. Bare for i dag. Jeg vil slappe av. Jeg vil at det skal kile i kroppen. For denne skyggedans i mørket er ikke noe for meg. Gi meg kjærlighet på pinne. Gi meg søte drømmer.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg leste meg igjennom hele bloggen idag.. nå har jeg grått så mye at jeg føler hele dagen er ødelagt.. sorg for den stakkars jenta som vil så gjerne leve =((( føler meg så jævla tåpelig og bortskjemt, har slitt med dødsangst i mange år.. tør ikke leve og redd for å dø.,. så kommer jeg over denne bloggen.. jenta som ikke får leve så lenge som hun vil.. hun inspirerer meg til å ta fatt på livet.. for man vet jo faktisk ikke hvor lenge man får leve.. uff.. ikke bra lesning for ei høygravid hormonell jente.. fy fader så trist =((
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg vet hvem hun er. Hun fikk behandling ved Riksen samtidig som ene niesa mi. Hun er ei fantastisk menneske. Det er veldig trist at behandlingen ikke fungerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå