Gå til innhold

Ang.ett innlegg her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141048373

Jeg synes dette er helt sykt!! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år nå, vi begge er 19.

Vi flyttet for oss selv når lillegull kom til verden. Etter ei stund fant jeg ut at han var utro med huseieren på 40!! Hun har selv 4 sønner på 4,18, 20, og 22, æsj!!

samboeren min angret seg veldig mye, og gråt å var helt fra seg, ville ikke miste meg.

Vi flyttet, og jeg tilga ham, men i ettertid har jeg fått masse stygge sms fra denne kvinnen. Hun mener jeg ikke "eier" ham, og at jeg er dritt osv..

Jeg har ikke svart, synes det er så utrolig barnslig og urealistisk gjort. Hun er i tillegg gift med faren til fireåringen, jeg hadde så lyst til å fortelle mannen hennes hva hun og samboeren min har drevet med bak ryggen vår, men jeg vil ikke ødelegge familien deres, og samboeren min mener jeg ikke bør si noe.

Vårt forhold er iallefall helt ok, men jeg kan aldri stole på ham, og ting vil aldri bli som før.men jeg elsker ham, og har tilgitt ham.

Håper du som skriver dette er single, og at han er det.. ikke verd å ødelegge andres familieliv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo samboren din som kompliserte forholdet!

Hun har jo ikke noe ansvar ovenfor deg...

Skrevet

Dette hadde jeg sagt i fra om til mannen hennes. Hun trakasserer deg og har vært utro med samboeren din. Nei, hun fortjener det som kommer og mannen har det nok mye bedre uten ei utro kjerring...

Skrevet

Det stemmer at du mister småbarnstilegget for eldste når du får ny baby.

Da får du det for den nye babyen om du har full OS på den nye babyen.

Skrevet

Når du skal svare denne dama, kan du si at enten slutter hun å sende slike mld til deg. Ellers forteller du mannen hennes alt. Så får du se hva hun gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...