Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg har enda ikke begynt på julegavene, annet enn noen som må leveres denne helgen. Må kjøpe resten av de idag.. Har funnet ut ( egentlig visst alltid) at jeg jobber best under press!! Har pyntet litt til advent.. Er så koselig. Har kjøpt meg ny adventstake.. Er så fornøyd med den!! Likte aldri den gamle min.. Så "heldigvis" gikk den sundt i fjor..hehe.. Begynner nok å handle julegaver rundt den 14 desember, da begynner jeg nok å føle presset hehe.. Pynter til jul gjør jeg nå så fort som mulig.
Yvonnemor Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 En liten trøst; jeg har ingen planer om å begynne med noe juleting (bortsett fra julekalendere) før om et par uker...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg er ferdig med stort sett alle pakkene, bare noen småting igjen.. Og syns det er veldig godt. Over halvparten av pakkene har vi allerede gitt ifra oss da min familie bor 40 mil unna og vi var der forrige uke. Desember går så fort syns jeg, masse som skjer. Så da er det godt å kunne kose seg og slappe av uten å stresse i butikkene - er ikke sånn super glad i å gå i fulle butikker med barnevogn. Adventspynten kommer opp i mårra kveld, samme med julegardinene til kjøkkenet. Neste helg skal jeg henge opp julegardinene i stua. Mens nisser og juletre osv kommer opp lille juleaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå