Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg gjør det. De er jo så morsomme, skjønner ikke hvem som kan være stygge med små barn jeg.. Får helt vondt inni meg, hørte akkurat på radioen om ett stygt tilfelle av en mann som hadde torturert ett barn.. Offa meg så mange skjebner det er rundt forbi.. Der skled jeg litt ut fra min egen tråd.. Jaja.. Viktig budskap å få frem, pass på barn i ditt nærmiljø og omkrets!! Og le masse sammen med dine egne barn:)
Lene~mor til tre Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Ja det gjør vi En god latter folenger livet sies det jo hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Ja, det gjør vi ler både med og av dem.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Ja, det gjør vi.... men kunne godt tenkt meg å gjort det enda mere, inni i en stressa hverdag .... Får utrolig masse morsomt de sier og gjør....
Kulå Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 masse.... : ) Barn er fantastiske, så skjønne og utrolig morsomme : ) Viktig å passe på ja, for det er jo ikke alle som har det like godt, men aller viktigst er jo å si fra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå