Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg skal bort, så blir nok sansynligvis uten data til over helga nå.. Så ha en flott helg alle sammen:)))
Yvonnemor Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Takk, det samme! Vi skal feire minstemann i helgen! 3 år!!! Moro!
Lene~mor til tre Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg jobber ikveld, lørdag formidag og søndag klveld. Etter jobb på lørdag skal vi på julegateåpning i byen her, eller så rekker vel vi ikke så mye mere.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 I kveld skal vi bare slappe av og kose oss. I mårra skal vi gå tur inn til sentrum (hvis været er ok) - skal på biblioteket en tur, levere noen bøker og låne noen nye. Så må jeg vell ned i kjelleren å se om jeg finner adventspynten. På søndag skal jeg ha opp adventsstjerner og staker osv- Så skal jeg og sønnen på kino, se Julenatt i Blåfjell og kl 17 skal vi ned å se dem tenner julegrana.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 I kveld holder jeg på med advent tingene...håper å bli ferdig i løpet av natta... i morgen blir det jobb, før vi må på kulturhuset å se våre håpfulle denser breakdans og streetdans....På søndag blir det pepperkakebaking......)
Kulå Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Idag skal jeg først prøve å rydde og ordne litt, finne stjerna å staken og slikt... : ) Så skal jeg være med å ordne til til julebasar i morgen, deretter er det hjem å ordne seg til bryllupsfest i kveld : ) Imorgen blir det avslapping og julebasar om ettermiddagen : ) Ha ei god helg alle sammen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå