Gå til innhold

Hvem er igjen i novemberklubben?


lille frø, mor til to

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin den 22, men her går det over termin. Ingen tegn til noe fødsel i nærmeste fremtid.

 

Hvem er igjen her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også her, haddee termin i går! Men ser ikke ut til at d skjer med d første... Så nå tar jeg den store julerengjøringen og håper på at noe skal skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her...termin for 9 dager siden.........................................................................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er desverre her ennå ja, 12 laaaaange dager på overtid...

Var på overtidskontroll på sykehuset idag, men der var det fullt på føden av andre heldige sjeler som var på vei til å føde, så jeg kunne ikke bli igangsatt idag. De skulle ringe imorgen dersom det viste seg at de hadde kapasitet da, hvis ikke skal jeg møte opp på søndag kl.9.

 

Alt stod bra til med både meg og babyen, og fikk en ny runde med akupunktur i håp om å få ting til å starte av seg selv.

 

Ellers fikk jeg et råd av jm om å stimulere brystvortene da dette kunne gjøre at ting settes igang, så da får det vel prøves på i kveld! :)

 

Snart er det vår tur!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahus da høres det ut som? Uff.. syns ikke det her er noe gøy.. en blir litt stressa av å høre at det er fullt der-- skjønner ikke at ikke sykehuset kan si til fødende at det er så stille og rolig på denn eårstiden, også når man endelig kommer idt, så er det fullt?? uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her. 7 dager over. Hadde termin 20 nov. Begynner å bli ganske lei, men har gitt opp alt som heter sex, turer, vask av hus, ananas, akupunktur osv... Bestemte meg i går for at nå skal jeg bare slappe av, så får baby komme når h*n selv bestemmer seg for det...

 

(og så har jeg sendt mannen avgårde på julebord 1,5 time unna for å se om den kommer av det :-P han drikker ikke, så han kan komme hvis noe skulle skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter!

Jeg er her.... Termin 23 nov. Var på sykehuset i dag. Alt bra med meg og baby! Ny time neste fredag.... For så å bli satt igang over neste helg!

Krysser fingrene om at fødsel starter av seg selv!!! Vil IKKE bli satt igang....

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...