Gå til innhold

Hvem tror du er far til barnet...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt rotete, og jeg regner med å få mye dritt tilbake etter dette innlegget. Men jeg håper noen seriøse vil svare også.. Jeg tok en graviditetstest nå og den er positiv. For å få sakt en ting ihvertfall! Jeg har gått på ppiller, men de har svikta meg tidligere og tydeligvis gjort det igjen.....

Siste mens fikk jeg 30 oktober og var ferdig 5 november...

Jeg hadde besøk av en kompis 6-8 november.. Vi har vært sammen tidligere og er bare venner nå. Men vi ble begge veldig fulle den ene kvelden, 6 november. Vi koste litt i senga, det vil si.. Han fingra meg litt, jeg tok litt på hans sak.. Jeg husker ikke så mye mer, men er ganske sikker på at vi ikke hadde sex. Han ville, men jeg ville ikke..

Hadde sex med knullekompisen min 14 og 15 oktober. Altså litt etter eggløsninga ca. Jeg har ikke helt stabil syklus, mensen kan komme både en dag for tidlig og en dag for sent noenganger. Vi hadde sex flere ganger de dagene, men han hoppa av i svingen alle gangene. Etter det jeg vet hvertfall.

Jeg snakka med nummer 1 nå, han kompisen min. Han sier også at vi ikke hadde sex. At han er 99% sikker på at det ikke kom noe ut av han heller da jeg lekte med han, men kan jo ikke være 100% sikker sier han.

Det jeg egentlig lurer på.. Går det ann å bli gravid hvis jeg har ronka han, og han har spruta på hullet mitt på en måte? Selvom det jo nå er lite trolig..

Det bør vel være nummer to som er far til barnet?

Uansett hvor åpentlyst det egentlig er med hvem som er far, blir jeg urolig..

Fikk en melding fra han første nå.. "For og si det sånn.. Ingenting kom ut å ingenting kom inn.. Om det har gjort det så vet ikke jeg hvordan..."

Jeg er forvirra og urolig.. Redd..

Videoannonse
Annonse
Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at han første ikke er faren til barnet ditt. Det ville overrasket meg i alle fall siden du hadde mensen til den 5.

Lykke til uanset:)

Skrevet

Takk for svar :)

I tillegg glemte jeg å skrive at jeg tok en test på tirsdag, den var da negativ.. Skulle ha mensen idag, men har vært utrolig kvalm og tilogmed fått bekkenplager allerede.. Derfor sjekka jeg.

Den burde vel vært positiv om det var han første?

Hi

Skrevet

Ville følt meg rimelig sikker på at det var han du faktisk hadde samleie med, ja. Teoretisk er det vel en mulighet for at det er Bachelor number 1, men da vil det nærmest være en medisinsk sensasjon.

Jeg har hørt om verre kniper enn din:) Håper det går bra med deg og at Bachelor number 2 er en ålreit type uansett hva det blir til.

Skrevet

Slapp av, det er nr 2 som er far. Jeg har selv vært i en situasjon hvor jeg var 96% sikker på at min kjæreste var far. Dette p.g.a dato og at han andre ikke kom inn i meg, var så vidt inni så tok den ut uten orgasme. Jeg gikk hele svangerskapet og trodde min kjæreste var far, barnet ble født og liknbet han andre. DNA test viste at kjæreste ikke var far. Men forskjellen på din og min historie er at han var inni meg med tissen sin. Det å tro på dato ang hvem som er far er ikke så sikkert. Men dette er en lykkelig historie fra min side. Hadde jeg visst det så hadde jeg tatt abort. Han er min nydelige sønn med 2 fedre. Vi har det bra alle sammen og glad for at han er til

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Ja det burde den. Dessuten når ingen av dere husker å ha hatt sex og ikke tror det så tror jeg nok dere har rett. Jeg tror han andre er faren, det stemmer MYE bedre overens med alt :-)

Skrevet

hei hei.

Skjønner godt at dette er en vanskelig situasjon, og du har jo ikke gjort noe galt. Du gikk jo på pilla og det var jo med kjente det skjedde. Har selv gjort akkuart det samme, da jeg var singel..og det tror jeg flere har...

Bare at du var noe mer uheldig enn meg...

Jeg tror knullekompisen din er far til barnet, grunnen til det er er at du ikke hadde sex med nr.1.

Men er vanskelig å si sikkert, tror du finner mer ut av det når du finner ut hvor langt du er på vei.

Har sett at det er ett forum her som heter: hvem er far?, der kan du sikkert få gode råd av andre i samme situasjon. Og det blir du helt sikkert ikke hengt ut :o)

Masse lykke til med svangerskap uansett hvem som er far, i værste fall så må dere ta en farskapstest når barnet er født.

Kos deg med graviditeten!

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! :)

Jeg skal kjøpe en sånn test i morgen som viser hvor langt jeg er på vei, de stemmer vel sånn ca?

På tirsdag da jeg testa negativt var det gått 18 dager siden jeg og nummer en hadde lekestund. Om det var han som hadde vært far så skulle den vært positiv vel? Testa ikke med morgenurin da..

Dagen etter jeg hadde sex med nummer to, kom det masse slim ut når jeg var på do, med rosa spor i.. Vet ikke hva dette er, eller om det har noe med saken og gjøre?

Hi.

Skrevet

Du hadde sex med knullekompisen din 14 og 15 oktober eller november..?

Skrevet

Skrev visst litt feil i innlegget ser jeg nå.

Skrevet

Tok en ny test idag. En sånn som viser hvor lenge det er siden unnfangelsen. Den viser at det er 1-2 uker siden. Altså i morgen er det jo to uker siden jeg og nummer to hadde sex.

Er disse til å stole på?

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...