Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 er 35 uker på søndag, er dette bare livmoren som strekker seg? og hva var den følelsen av at en kniv skjærer nedover innvendig, som uvi gange 10?? menssmertene kommer og går og det murrer i korsryggen... sikkert ikke så flink å forklare meg, he he
b77h Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 jeg hadde 3 uker med INTENSE mensaktige smerter ca i uke 20-23. De var så sterke at jeg ikke kunne konsentrere meg om noe som helst, virkelig vondt. Og mye mer enn ved vanlig mens. Ble sykemeldt en uke, og noen av dagene jeg var på jobb lå jeg i gangen og gjorde yogaøvelser... Fikk sjekket med ultralyd, men gynekologen fant ingenting uvanlig. Hun sa det kunne være muskelknuter i livmoren, evt noe med nyrene, at det var "rier" - sjekket derfor fødselskanal. Men hun fant ingen årsak! så jeg tror det må ha vært at ting strekte seg så mye akkurat da. Smertene satt i både rygg og mage og forflyttet seg fra dag til dag. Men dette var jo mye tidligere i svangerskapet da. håper ikke det kommer tilbake, for det la en solid demper på gleden med å gå gravid!
Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 smertene gav seg, men eg regner nok med at de kommer tilbake i morgen, he he. var VELDIG fristet til å hive nedpå noen paracet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå