Gå til innhold

Hvert spark er en velsignelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lest på "vi mistet vår baby" forumet, og er så trist på vegne av alle som har mistet barnet sitt, i og utenfor magen.. Kan ikke tenke meg til hvordan det hadde vært hvis jeg plutselig en dag får beskjed om at barnet er dødt og må fødes ut.. Har aldri satt så stor pris på bekkenløsningen og de ubehagelige sparkene som nå!

Huff..

Konolerer til alle som har måttet gå igjennom noe så grusomt, og for oss andre, gravide og småbarnsmødre; jeg håper ingen flere trenger å gå igjennom noe slikt, selv om det ønsket blir like mye hørt som fred på jorden..

Lille oppi magen: håper du aldri forlater meg <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig med deg! Elsker hvert spark og hver bevegelse jeg får av den lille i magen. Halsbrann og bekkenløsning er også helt greit!

Vet om noen som mistet rett før fødsel og unner ingen å oppleve det.

Det å miste ett barn må være det værste som kan skje! Så all min medfølelse til dere som må gå igjennom det helvete!

Skrevet

Ja, det er trist når slikt skjer :(

Men får bare takke Gud for at jenta mi har det bra og klarte seg gjennom den skjøre babytida, og håpe at det ikke skjer med meg senere i livet..

• 2 uker senere...
Skrevet

Må bare dra fram denne igjen. Jeg tenker på det hver dag når jeg synes det kan bli litt mye med sparkene.

Men samtidig, har det gått litt lenge mellom livstegnene, blir jeg fort bekymret og savner dem veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...