Gå til innhold

Sunnmøringar?


TH80

Anbefalte innlegg

Eg lurer på om det er fleire frå Sunnmøre her inne? Eg er sjølv Sunnmøring,frå Hareid, men har budd lenge vekke og flytta tilbake for snart 2 år sidan. Min første fødte er født på Kongsvinger og vi budde på Jessheim. Vi var ein kjempe stor gjeng som møttes via Bim og hadde det veldig artig i lag både når vi var gravide og i ettertid. Eg hadde gjerne sett at vi blei ein stor gjeng som kunne møtes her i traktene også. Hadde vore kjekt å utveksla erfaringar og ikkje minst er det veldig kjekt å sjå barna vokse seg større saman.

 

 

Nokon som er intr`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er ikke sunnmøring da,men bor i Ålesund:) Utflytta romsdaling;) Har bodd her i 6 år!! Hadde vært gøy å fått til en gjeng ja! Jeg er med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. så gøy.. da må vi få til noko om ikkje så lenge.. vert sikkert fleire som henger seg på etter kvart.. Nokon idear eller ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!

Bor 5 minutter fra Moa.

Hvem er dere og hvor gamle er dere? Hva jobber dere med? Er det første barnet deres? Dere trenger ikke svare om dere ikke vil altså.. Jeg har termin foreløbig 5 juli, og det er vårt første. Jeg ble 29 i oktober, og jobber som sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott:)

Eg bur på Hareid. Eg er 29 år, blir 30 i januar. Eg er utadanna og jobber som spesiallærar. Er gift med ein frå austlandet og har budd der nokre år no, men flytta hit for snart 2 år sidan. Eg har ein gut som vert 2 år i januar og har foreløbig termin 11 juli med nr 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ka med et treff utpå nyåret, evt i løpet av januar...? Da er vi over første trimester og kanskje til og med begynt å få mage så vidt? eller er det for tidlig? Syns i hvert fall det er for tidlig før, og så kommer jo jul og nyttår, med nok å henge fingrane i...

Lyspunktet i Ålesund sentrum er veldig koselig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Sa har vi passert nyttår jenter... Begynne å tenke på et treff kanskje.. Tar jo gjerne litt tid å finne både dato og sted som passer flest mulig? Så at her va ei snor om ålesundere også.. Koble inn de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var 8 stykker tror jeg! Men det var veldig forskjellig hvor langt man var på vei da. Kjekt, men tror kanskje det hadde vært kjekkere å treffes og sammenligne vi som har termin i juli.. Det skal visst være treff der hver onsdag, så det er nok bare å følge med på BIM-treff (link ligger til venstre her i menyen) Syns det var litt ofte, men sikkert greit, for det er jo ikke alle som kan hver gang. Men hva med et treff for oss i juli-gjengen da? Noen som tenker noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. greit å vite.. men eg er litt av samme oppfatning som deg.. Trur det er kjekkast å møtast vi som har termin ikkje så langt frå kvarandre.. Eit par månadar er da greit, men kjedelig dersom nokon er rett før fødsel å slikt.. Send meg gjerne ei "privar melding" neste gong det skal skje noko.. Føler eg blir litt utanfor sidan eg er får Hareid kanskje, men har veldig lyst å møtast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal visst være hver onsdag.. Kl 19 nå onsdag som kommer også. Kan gi deg beskjed om jeg bestemmer meg for å dra da også, så er vi i alle fall to med ca samme termin. Der var en del som var fra 20-26 uker tor jeg og ei som var bare 12. Jeg er 15+1 i dag, tida flyr!

 

Det går jo hurtigbåt over fra Hareid. Sambo er fra Hareid forresten så er der sånn i blant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vore kjekt.. Kjekt om vi hadde møttes her også da viss du er her i blant. :) Men dei 3 neste onsdagane er eg ikkje heime. Vi reiser til Egypt no onsdag faktisk og skal vere vekke 16 dager, men er veldig klar igjen etter det:) Eg er no 13+5 i dag.. Da gleder eg meg til vi treffes:) Sender deg ei privat melding med mobilnr mitt så kan du også sende ei melding neste gong evt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Det høres kjekt ut! Og Egypt er bare sååå utrolig deilig!! Vi var der i fjor! Ha en god tur så snakkes vi når du er hjemme igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en nylig tilflyttet sørlending med med termin i slutten av juli.

Vil veldig gjerne være med på juli-treff! Var på Lyspunktet 6.jan, men kunne ikke forrige uke. Kanskje dere andre juli'ere kan komme dit førstkommende onsdag, så kunne vi planlagt videre derfra? Uansett løsning så er jeg er med på alt :)

Gøy at vi er så mange som har termin så nære hverandre!!

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra ålesund, bor på emblem, har termin i begynnelsen av Juli. Har vedlig lyst på treff hvis det passer seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok i morgen også om jeg ikke er i for dårlig form.. Har vært to ganger nå, og det har vært veldig kjekt. Bor noen minutter fra Moa, er 29 og dette er vår første. Har termin 3.juli. Bare koselig jo flere som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Eg skal prøve å komme på onsdag 3 feb om det er treff da. Hadde lyst i går, men var ikkje i form. Det var så kjekt på treff! Savne dåkker! Vonar det går bra med Grysom. Stakkar ....... eit sjokk å verte innblanda i eit bilkræsj! Godt det gjekk bra så langt ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...