Trenger hjelp!! Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg skal til min snille og herlige kjæreste.Har ikke sett han på 14 dager så hvert minutt skal nytes.Skal lage pizza så blir det å kose seg foran tv :-)
*ei tulle+spire* Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 så koselig! Her skal vi lage taco og se x-facor når vesla har sovnet
meg & to små vampyrer Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Vi skal ikke noe spesielt. Være hjemme bare (som alltid). Prøve å holde meg våken og ikke sovne sammen med jenta på 4 måneder er vel målet... he he:)
Mammaen til Isak Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Åh 14 dager uten kjæresten er lenge ) skjønner du gleder deg!! Jeg kom hjem i går etter å ha vært borte i 5 dager, syns det er lenge jeg! ) Vi skal kose oss hjemme med biff,rødvin og tv )
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 se på x factor, spise godteri og hjemmelaget pizza sammen med verdens beste barn og mann;:-)))
Trenger hjelp!! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 Ja 14 dager er kjempelenge.Han har lagt en uke syk og andre uke jobbet han fra morning til kveld :-(,så er veldig klar for å se han og ikke minst få litt kos :-) Så teller ned timer nå til han er ferdig på jobb. .-) Blir x-factor og sen-kveld på oss :-)
Mammaen til Isak Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Ja det skjønner jeg godt da ;o) Senkveld ja, jeg ler meg skakk av camp senkveld..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 vi skal lage noe god mat(vet ikke helt hva) og kose oss med litt snop senere og X-factor:)
Helverine Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Mannen skal på julebord. Jeg og snuppa skal kose oss. Når hun har lagt seg skal jeg vaske....vi flytter i helgen ;o) Litt av en fredagskveld ;o)
Trenger hjelp!! Skrevet 27. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2009 camp senkveld er jo kjempe morsomt.Skratter like mye hver gang :-) Blr jo gøy å flytte,se det positive i det :-)
Emma&Adrian Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Se x-faktor,og strikke videre på julenissedrakten til Adrian hehe. Kanskje sy en kjole til Emma....får se om jeg kommer meg i stoffbutikken i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå