Gå til innhold

hold in strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer dette?

Noen å anbefale? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer til å holde inn ja. Jeg syns egentlig alle fungerer like godt.

Skrevet

Funker fint. Nå er det lenge siden jeg har brukt det, men var det Pierre Robert som hadde de jeg var mest fornøyde med, mon tro?

Skrevet

Ja.Har både hold in strømpebukser ,truser og bodyer .

Men jeg syns de som går helt opp til puppene funker best .

Skrevet

Har sluttet..Gidder ikke sitte småkvalm og uvel på et festlig lag bare for at jeg MÅ ha hold-in under kjolen/klærne..Nå kjøper jeg klær som ikke krever hold-in..MYE mer behagelig :o)

Joda, hold-in funker, men den bør gå helt opp slik at den kan festes under BH, for å forhindre en "valk" over kanten på eller at den rulle rned..Om du ikke får "valk" av hold-in (som stopper et godt stykke under bh) så TRENGER du mest sannsynlig ikke hold-in, for å si det sånn..

SPANX er å anbefale, må kjøpes på nett..Men til tross for bra effekt,- jeg har sluttet...Vil kose med i festlige lag, og føler jeg meg ikke vel i kærne jeg har på meg uten hold-in, så føler jeg meg IKKE vel med hold-in..Ikke om de skal være stramme nok tl å gi synlig effekt ihvertfall...Mulig der har med alderen og gjøre...

Skrevet

Takk for svar :-) Jeg må sikkert ikke ha det,men tror jeg vil føle meg mer vel med det :-) HI

Skrevet

Høh? Har aldri hørt om strømpebukser opp til puppene :S Selges de på vanlige butikker som Cubus og H&M, eller må man på sånne damebutikker?

Skrevet

KAN ha på Cubus ja..Hvis ikke på undertøysforretninger....En del dyrere da...SPANXen jeg har går fra rett overkneet til under BH..Ingen valker, tyter ikke ut over og under da hold-in effekt er sterkest på side av hofter, over mage og avtar gradvis utover mot "endene" Oppe og ned.... De måtte man kjøpe på nettet..Men skal finnes liknende, men av andre merker, på spesialforretninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...