Miranda01 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Noen som vet med sikkerhet om det er trygt å ta paralgin forte når man er gravid? Har vært på tannlegen nettopp og trenger virkelig noe smertestillende som funker! Noe vanlig paracet absolutt ikke gjør!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hei du... Vet at man kan under noen omstendigheter ta paralgin forte under graviditet men jeg er ikke sikker på hvilke kriterier det er. Hadde jeg vert deg hadde jeg ringt til et apotek og forhørt meg. Men, siden det er bare for en dag eller to tror jeg ikke det er veldig farlig. Vet om noen som går på paralgin forte noen dager i slutten av svangerskapet ved stooore plager. de har fått av legene på fødesykehuset så de skal være litt uthvilte til fødsel. MEN: ring legen din/jordmor eller noen andre. For og forsikre deg. Ikke noe godt og ha vondt nei. God bedring til deg.
Jenny2010 har født! Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg har akkurat vært gjennom det samme helvete, og fikk paralgin forte av tannlegen. Ringte føden for sikkerhets skyld og de sa at det var helt trygt å ta. Så da gikk det med en pakke, hehe, tannverk er det eneste jeg vet om som er vondere enn å føde! Ønsker deg riktig god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå