Gå til innhold

Snilla, er du her?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her?? :)

Lenge siden sist! Så nå må jeg bare høre om alt er bra??

Hvordan går det med oppussinga, du er vel ferdig du med det tempo ditt :o)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snupp!! Satt å tenkte på deg nå, :-) Jeg er færdig med min del, men tar litt lengre tid med min kjære :-)

Har prøvd å bli færdig til advent, men er ikke så enkelt det har jeg funnet ut, er litt rart det i grunnen når en plutselig bestemmer seg for å gjøre 100 andre ting enn det jeg egentlig skal, ( Er ikke det granne gøy å henge opp gardiner) :-)

Nå får jeg slenge i sammen en kransekake. Den skulle ha vært færdig for lengst. Skal ha den med i et bryllup i morgen. JIPPI! ( Tror jeg egentlig slekter på Nøtteliten, siden han aldri er færdig da han skal av sted)

Eller at noen kan gi meg 5 timer ekstra i døgnet. Vet jeg er skikkelig pirkete, vil ikke ha hjelp av noen, skal klare alt selv, ( men da får jeg gjort det slik jeg vil ha det ) Men tar jo nesten dobbelt så lang tid nå da,

Armene begynner også å bli kroter, skjønner ikke det der helt, hehe.

Alt i alt vennen, jeg har det bra, :-)

Du da, vennen, har du blitt ordentlig frisk? Fikk du jobbet de siste dagene den uken? Hvordan går det med opppussingen deres? Hadde vært så spennende å se huset når det blir færdig, Er jo ikke lenge til jul nå, så da er vel jueltre snart på plass i færdig malt stue tenker jeg. Har slikkelig "romantisk" bilde av den kjempekoslige stua med skikkelig gammeldags jul. ( Regner med at du skjønner hva jeg mener) :-)

Nei nå skriker mandlene på meg, så jeg får vel sette i gang.

( Snupp skal hentes inne 1530 og tas med til frisøren også) så timeplanen er klar :-)

Ønsker deg en kjempefin kveld, kos deg masse og nyt kvelden med dine kjære :-)

Klem

Skrevet

Hei vennen! :o)

Så godt å høre at alt står bra til. He-he, nei du sier ikke det? Jeg syns jeg har skjønt at vi er like der. Hjelp, hva er det egentlig? Fremmedord her i huset trur jeg...

Joda, her er også alt bare bra nå. Jeg er endelig blitt frisk, det tok sin tid altså. Sjeldent har jeg følt meg så dårlig etter å ha vært sjuk som nå. Det har hengt skikkelig i og lungekapasiteten har vært lik null. Så det var litt tungt og komme igang med jobbing igjen. Jeg jobbet ikke forrige uke nei, men har jobbet denne uka. Har fri i dag da, og det er godt :o) Foreløpig har jeg ikke gjort stort, snekkern min tok ei sein morgen så vi spiste lunsj sammen før han dro på jobb.

Jeg tenker at jeg skal finne frem støvsugeren og feie over gulvene i det minste!

Isak er borte nå, så denne helga er planen og jobbe i huset. Men siden snekkern brygger på noe..Kan det vært influensa tro??? Så skal vi i allefall bare kose oss hjemme i dag. Vi mangler litt matrialer til å få lagt gulvet på kjøkkenet tilbake. Gulvbjelkene var råtne så alt under måtte byttes. Siden vi skjærer matrialene selv og de må tørke, så går det akkurat nå litt sakte!

Men målet er fortsatt å være inne til jul. Vi skal heldigvis bort julaften så vi slipper stresse med at huset skal bli fullt av folk i allefall..:o)

Men ja, tidsskjema sprekker trur jeg...

Jeg har en skulder som ikke er helt god så vi vurderer å sette bort malingen av takene. Det tar jo ikke så altfor lang tid, det står på spannene at det kan males to strøk på en dag, så hvis en dag med grunning og en dag med maling, burde jo det holde??

Får se om vi kan finne noen her i byen som vil ta på seg en sånn jobb!

Ellers så er vi i gang med julegavene, eller dvs meg det da :o) Snekkern jobber fortsatt fulle dager, så dagen i dag var et stort unntak i vårt liv hehe!

Billder av huset er ikke noe problem vet du :o) hadde du sett bildene fra prosessen nå så hadde du sikkert tenkt at vi er gale! Det er myyye jobbing :o) Send meg mail adr på pm så skal jeg sende over bilder!

Bryllup,åh det høres gøy ut!! Elsker brylluper, det er en egen stemning over det! Kos dere masse!

Sleng sammen kransekaka de du, den blir sikkert goood!

Forresten, hvordan er bekkenet og ryggen nå?

Ha en super helg, og kos dere i bryllup!

Klem :o)

Skrevet

Bekkenet og ryggen er så bra, Hjelper å gå for å få fotsoneterapi og akupunktur.:-)

Er bare dustete av meg at jeg ikke har vraltet dit før :-)

Men det er pokker så teite kjøkkenbenkene har blitt da, og gamle spisebor. Fikk ikke malt mandler, men så slo det blonde hode mitt til da, og dro frem strykebrettet og sto der og malte mandler. ( Jada vet det er gammeldags å male for håndkraft men jeg får overhode ikke til kaker som jeg maler mandler og nøtter i maskin ) :-)

Trass?? Vet ikke, men er vel bare litt sær. hehe

Uff så leit å høre at mannen din er hanglete, Håper virkelig ikke at det er en nøff på vei. Hørtes ikke noe godt ut det du beskreiv, Lungevondt alt det ekle som følger med. Godt at du har en fridag i dag, ikke slit deg ut etter en slik kule med sykdom. Du må passe litt på deg selv vet du snupp.

Stiller opp for å male tak jeg, hvis jeg kan søle på gulvet. :-)

Så kjedlig med kjøkkengulvet da at alt måtte byttes, men selvom det tar tid å tørke materiellet selv, så blir det jo slik en vil ha det også da, Blir litt av den stilen som har vært også i et slikt gammelt hus. Mailadrs. kommer på pm. Vil se mange bilder. Veldig glad i bilder :-)

( bare de ikke er av meg. )

Da er det tilbake til kaken

Klem

Skrevet

Nei veit du , det er slett ikke gammeldags å male mandler og nøtter!!! Det er jo absolutt det som duger, og kakene blir jo bare rare ellers..

Mannen overlever, men du veit kanskje at menn blir mye sykere enn oss kvinner? I allefall påstår min det :o)

Ja det er absolutt best å bevare stilen, så vi går for å heller sprekke tidsskjema enn å benytte moderne matrialer..

Og søte deg, du skal slippe male takene mine ,. du som er gravid og allting! Ikke at det er noen sykdom, men det kan være greit å ikke stresse med for mye. Ja det er helt supert med aku og fotsoneterapi, hadde gode erfaringer med det selv en gang for lenge sida :o) *babysyk*

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...