hønny-bunny Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hvordan går det,er dere i mål?:-)))) Venter i spening på livstegn:-)
lillebie på`n igjen Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 BLÆÆÆ jeg sitter her like tjukk! mer og mer sur og hormonell for hver morgen jeg våkner uten rier ! nå er jeg lei.... 5 dager til termin - men tror ikke jeg ville vært så utolmodig hadde det ikke vært for at jeg var på føden med rier og trodde alt var i gang..... ikke hjalp strippingen 2 dager siden heller....så jeg tror lillegutt koser seg veldig i magen og vil ikke ut på en god stund ! ) men jeg lever i håpet - og i viten at før eller siden MÅ han jo ut ))) skal sjekke BT og urin på nytt i dag - har "truende sv.skaps forgiftning " som legen kalte det , oppå det hele...så formen er ikke helt topp om dagen! men spent å høre hvordan det er med tigerlise , om det har skjedd noe der )
hønny-bunny Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 æsj,kjedelig da,men hvis du får sf så blir du jo satt igang,jeg har blitt det de 2 andre gangene.Håper du snart er ferdig så formen blir bedre,og nurket titter på deg:-)) Tigerlise skulle vel settes igang,så hun burde være lykkelig mor nå,vi venter i spenning. Lykke til hos legen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå