Gå til innhold

Bruker dere tamponger eller tampax?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere tamponger eller tampax?

Og hvor gamle er dere?

Tampax, stort sett. Er 23 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tamponger eller Tampax? Tampax er jo et tampongmerke...

Skrevet

Synes tampax er mer renslig enn OB

Skrevet

Har brukt ob, tar mindre plass i veske og sekk.

Og har forbundet tampax med et kjerringmerke (mamma bruker det).

Men har tenkt å bytte til tampax. Som noen sier her oppe, mer renslig. Er lite delikat å stikke tampong opp i mensenblod, og blir blodete på fingrene hver gang en skal bytte en tampong.

Så da får jeg bare leve med at de tar litt større plass på tur, og at jeg når har blitt litt mere "kjerring" :)

Skrevet

Brukte OB frem til jeg prøvde diva-cup, etter det har jeg aldri brukt bind eller tamponger:)

Skrevet

hva er diva-cup? Hvor kjøper man det?

Googlet, men skjønte ikke så mye

Skrevet

Tampax Compact - Mest geniale oppfinnelse som er oppfunnet. Kom over de når jeg jeg bodde i England for MAAAANGE år siden. Ei stund fikk jeg venner til å kjøpe dem der og sende dem hitover. I dag er det to butikker her i området som selger dem.

Er 31 år

Skrevet

Det er en Tampax-tampong med innføringshylse i plast. Den brekker ikke slik som den vanlige, den kan oppbevares hvor-som-helst, er halve lengda (man drar ut innføringshylsa før den settes inn)... I det hele tatt... Genialt...

Skrevet

Bruker mest ob, men tampax innimellom. Synes det er lettere å føre inn med ob, da sunes jeg kroppsfasongen blir mer etterfulgt på en måte, om det var forståelig..?

Skrevet

Jeg plages av at det renner rett gjennom tampax - uansett størrelse. Jeg bruker den største OB, og må bytte hver time i begynnelsen. Skal prøve Libresse Tamponger etterhvert, men har ikke fått igjen mensen etter fødsel. Jeg skal kjøpe mensenbeger og prøve det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...