godigo Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 gir flaske? lager dere mat ferdig for et døgn å setter i kjøleskapet?eller koker dere vannet ,avkjøler og varmer i mikro førhvert måltid(og harpå pulver)?hvilken temp har dere eent åp vannet før dere har pulvret i?har dere 70 grader somd står på pakken? bruker dere nan eller colett? hjelp. er helt forvirra.. gjør det tydeligvi helt feil:(
Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Det er ikke anbefalt å lage opp melk for et døgn. Den skal serveres "fersk". Jeg bruker nan, og den skal blandes ut på 40 grader (ca, det står på pakken). Så jeg koker opp vann, heller på rene flasker og setter i kjøleskapet. Så tar jeg ut og lunker i microen før jeg blander i pulveret (som jeg på forhånd har målt opp på små beger, så det er bare å tømme i flaska). Når ungene er blitt større (fra 6 mnd er den generelle anbefalingen), dropper jeg kokingen av vannet. Da tar jeg iskaldt vann fra springen, lunker det i micro og har i pulveret.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 I starten kokte jeg vannet, fordelte det i flaskene og varmet opp i mikro når jeg skulle lage maten og så pulveret til slutt. Aner ikke hvor mye jeg har varmet det men. Og så etter 3 mnd begynte jeg å ta iskaldt vann fra springen og varme opp det. Jeg bruker NAN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå