Gå til innhold

Er jeg litt sær nå ? (ang bursdag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde rund dag for ikke så lenge siden. Fikk tekstmeld hvor alle gratulerte med dagen.

Jeg har ikke fått en eneste gave av familien, ikke det at jeg mååå ha noe men litt kjekt å få åpne en gave på dagen sin synes nå jeg.

Alle har sagt at jeg skal få gave, men jeg har erfart at det ikke skjer.

Når andre i familen har bursdag pleier jeg alltid å gi en liten ting eller penger, baker en kake, anstrenger meg litt for at andre skal få noe på dagen sin, for slik ønsker jeg å gjøre det. Men jeg krever og forventer ikke noe igjen, men jeg merker at alle er så opptatt av å feire dagen til andre i familien selv om det ikke er rund dag og da hagler det med gaver.

Kjente jeg ble litt oppgitt og nesten litt sliten av å glede andre på dagen sin at jeg tenker jeg kanskje skal slutte å kjøpe gaver til dem med mindre det er rund dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du invitert til bursdagsfeiring da?

Skrevet

Er det rund dag så er det vel ganske vanlig å innvitere til besøk. Kansje folk venter til du har hatt besøket med å gi deg gave?

Skrevet

Mamma og samboeren min kjøper gave til meg uansett om jeg steller i stand feiring eller ikke.

Men for alle andre så er gavekjøp avhengig av om jeg inviterer til feiring eller ikke. Sånn har det blitt nå når vi er voksne!

I år så inviterte jeg familie til feiring, med middag og kake, og da fikk jeg gaver av de. Men jeg hadde ikke vennefeiring så da fikk jeg "kun" sms-hilsener fra de.

Ting endrer seg jo litt når vi blir voksne og vi må gjøre mer og mer selv for å få den feiringen vi vil! Kanskje du burde gjøre litt som alle de andre i stedet for å håpe forgjeves på at de andre følger ditt eksempel?

Skrevet

Må HI invitere noen på besøk for å få gave av familien, for å få noe må man gi noe tilbake mener du?

Skrevet

Jeg får nok heller ikke gaver uten at jeg feirer. Jeg feirer aldri, så derfor får jeg aldri gaver.. Tror kanskje jeg fikk blomster da jeg fylte 30 år, men utover det er det ikke mye å skryte av nei.

Skrevet

Nei, JEG mener ikke det. Men det kan jo være at familien tror at hun skal feire det og derfor venter på invitasjon..

Skrevet

Ok, noen invitasjon kommer det ikke herfra i hvertfall.

Litt dårlig med tid når det snart er jul og har egne barn som har bursdag i oppunder jula også.

Jeg er vel kanskje litt sær,,,, jaja vi er alle ulike og heldigvis for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...