Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hun ligner på meg:-)Var i familieselskap forrige helg,og da satt min søster på 12,meg og min datter på 3,5 år sammen,og de sa det var som å se meg på forskjellige stadier i livet,for vi så klonet ut:-)Om noen ser babybilder av oss 3 klarer de ikke å skille de.. *Mamma har visst sterke gener* Det eneste synlige hun har i fra faren er krøllene,og det er jeg glad for;o)Altså krøllene:-) I sinn så tror jeg også hun er mer lik meg.
Uro4 Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Største ligner på pappan i utseende og oppførsel... Men, minste ligner ikke på noen.. Ikke postmannen engang:-)
Gjest 5 andre Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Alle tre ligner på faren utseendemessig. Guttungen er også som faren i væremåte, eldste jenta er som meg, og yngste er litt tidlig å si noe om.
hippopotamus! Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jenta er veldig lik meg både i skinn og sinn. Like sta som mammaen. Gutten er veldig lik pappaen på begge måter. Rolig og forsiktig
Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Eldste har fått alt sitt arvemateriale fra far ... sinn, skinn og hele pakka. Om det ikke var for at jeg bar rundt på ham i 9 mnd for deretter å trykke ham ut skulle en tro jeg ikke hadde bidratt i det heletatt. Minstemann er mer en salig blanding. Han er mest lik meg av utseende, men har øyne etter sin far. Av oppførsel er det ikke godt å si, han er nokså lik sin bror bare tøffere og mer sosial (grunnet herding fra storebror i ung alder).
Kakeåndsen Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Utseendemessig ligner minsta på pappaen og onkelen, og store ligner bare mer og mer på meg. Sinn er de nok begge varianter av meg, men minsta er litt tøffere og fått litt mer fra pappaen.
2søtesmåh Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Eldste er lik meg i sinn og ksinn..Men det merkelige er at hun OGSÅ er lik et onkelbarn av pappan..Ser ikke forksjell på småbarnsbilder av søskenbarn og henne når de er små..Heller ikke av MEG og dattera...Men mulig jeg og pappan er lik...? SØnnen er en snodig skrue...Ører som står ut,- INGEN har det hverken på min side eller pappans side...Min niese hadde det,- men HUN hadde det fra sin farfar, og det er ikke samme "type" ører,-for mens hun hadde stor, utstående ører, har sønnen små, søte, men akk så utstående ører...Gir en sjarm da,- enn så lenge i hvertfall.... Men lik hvem?? Noen sier faren, noen sier mora,- men et par stykker har sagt han er lik min bror???? I sinn er gutten lik,- tja, vet ikke helt...Mormor kanskje?
2 små og en undulat Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Eldstemann er en kloning av faren sin, men har sinnet mitt. Med andremann ser det ut til å være motsatt, altså utseende etter meg og faren sitt lynne. Altså har vi en lys hissigpropp og en mørk, rolig gutt:)
Gjest Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Eldstejenta er prikklik faren, og det er jeg sjeleglad for, han er fantastisk pen. Hun har mandelformede grønne øyne med lange, mørke vipper og helt fantastisk flotte ansiktstrekk etter sin farmor som var Norges første anerkjente modell. Høye kinnben og hjerteformede lepper. De tre yngste likner mer på meg, men har samtidig alle tre farens vakre øyne, bare brune... Yngstemann ser dessuten ut til å bli en tro kopi av sin farmor, hun også. I sinn er de like meg, hele gjengen. Småville, lattermilde og med skikkelig sans for humor.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Nå har jeg bare den ene utenfor magen da.. Men han lignet veldig på meg som baby, slik jeg var som baby.. Nå er han 3 1/2 år gammel og ligner veldig på morfaren sin, alle sier det...! Også har han en del fakter fra faren sin, mens han i væremåte er mest lik meg.. Også har han fargene mine (jeg ligner også på faren min.. mørkt hår og litt gylden hud, men vi er helt norske... )på hud og hår, men han har sin fars klarblå store øyne! - og glad er jeg for det, for finer øyne finnes ikke i hele verden <3
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 Meg i utseende, men hun er kliss lik pappaen sin i oppførsel:)
Koseklompen Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Utseendemessig så er hun kliss lik pappaen sin I sinn så er det lett blanding av oss begge
May-juli07+mai09 Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 Mads ligner på pappa `n sin på ALLE måter hehe... Sindre ligner på morfar i utseende og på meg i sinn
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Hun ligner veldig på meg utenom når det gjelder øyne, og hudfarge (pappaen er fra vietnam). når det gjelder sinn så er hun veldig lik meg (slik jeg er nå) men ikke slik jeg var når jeg var liten. Vi vet ikke så veldig mye om hvordan pappaen var som liten, men kan tenke meg at de er ganske så like, små rakkere men veldig veldig snille og kjærlige;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå