Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Der folk blir hengt ut med fullt navn.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Var en kjendistråd for noen måneder siden. Den ble lang og det virket som alle kjendiser var utro og pedofil. Ble avslørt/oppdiktet mange stygge historier der. Den ble slettet heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Hetsinga i går av englemammaen.. For de som fikk det med seg var dette noe av det kvalmeste jeg har sett..
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Det var drøyt. Rart at innlegget ikke ble slettet. Stakkars jente...
Gjest Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Den er slettet, med go grunn.... Bare la det ligge....
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Den værste hetsingen jeg ser her inne er de som tar/vurdere abort, så blir de kalt mordere og alt mulig. Det værste var den med hun som tok abort av et foster pga downs.. Hun fikk mye hetsing, men jeg tror at det gikk bra med henne like veld. Det virker som hun var moden og fornuftig og håndterte situasjonen bra og selv om mange ble usaklig og dømmende, beholdt hun roen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 den tråden igår som ble slettet gik helt utav dimensjoner... fint den ble slettet jeg, HI, lurte bare på om dere hadde villet gitt penger, og det var bare ett ærlig spørsmål, jeg kunne ane at det ville bli så mange engasjerte og at noen skulle begynne å linke til facebook å sånn, eller at de det gjaldt skulle begynne å skrive å. jeg beklager alt sammen, er virkelig veldig lei for at det ble så utrolig mye utav det. jeg bare lurte på om dere ville gitt penger til fremmede folks gravsten når familien ikke kjøper selv, men tydelig har råd til andre ting istedet, og var ikke ut etter massehysteri. unnskyld
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Kanskje du nå har lært deg å holde kjeft om ting du ikke har peiling på, som du tydelig SER er noe ufattelig trist? Men du måtte jo komme med det igjen. Du skulle vært kastet ut herifra.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 herregud, hva vet vel du om hva som er sant å ikke, bare fordi noen legger ut en påstand her???? alt handler om hva man velger å bruke pengene sine på. det som var synd her var at noen begynte å linke til facebook, helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 11:56: Ja, jeg kan på en måte skjønne problemstillingen som du tok opp. Men nå har ikke moren eller noen andre bedt om penger, og jeg tror også at de legger opp penger til gravstøtte. Det er vanlig at det tar en god tid til å få gravstøtte. Jeg mener at det eksempelet du skrev fikk en feil vinkling, fordi du brukte en ekte case som du ikke vet noe om, bortsett fra at venninnen hadde startet en kronerulling. Jeg syntes det var et fint tiltak av venninnen. Jeg hadde vært enig i ditt problem hvis det var moren selv som startet kronerullingen.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Nei, der tar du helt feil, ifølge mine, og mange andres øyne.. Det som er helt feil er at du setter spm ved hva ei sørgende mor bruker pengene sine på, og hvorfor. Det var du som dro frem hele facebookgruppa til å begynne med, hadde du bare holdt kjeften og nyskjerrigheten ved like, hadde ikke jenta blitt enda mer deprimert enn det hun allerede er. Du startet, din feil.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #14 Skrevet 27. november 2009 Du burde heller unnskylde deg til den stakkars jenta som ble utsatt for alt dette pga. deg. En ting at du lurer på et såkalt ærlig spørsmål, men å legge ut link direkte til bloggen hennes. Da legger man opp til personlig hetsing da, dessuten hadde du heller ikke satt deg inn i bloggen heller. Hadde du lest den nøye, hadde du fått med deg mere. Å måten du la ut den tråden på var rett og slett veldig usmakelig, det går ann å tenke seg om når man legger ut andres blogger.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #15 Skrevet 27. november 2009 Nå er det forøvrig fjernet det som stod på FB
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #16 Skrevet 27. november 2009 jeg har aldri sagt at det var moren, jeg stilte bare spørsmål om å gi når de ikke kjøpte selv, og brukte pengene på andre ting istedet ble utrolig kjipt det der, og andre involverte seg veldig med sterke påstander om hele greia, og begynte å linke å skrive på bloggen og facebook å alt, og det var jo utrolig unødig. jeg gir iallfall en unnskyldning, og beklager alt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #17 Skrevet 27. november 2009 Du skal uansett DRITE I hvordan prioriteringen til andre folk er når det gjelder en sånn sak!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #18 Skrevet 27. november 2009 Unnskyld for alt :( er utrolig lei meg
Cat.68 Skrevet 27. november 2009 #19 Skrevet 27. november 2009 Vet dere, nå ber hun om unnskyldning og hun har forhåpentligvis lært. Det er mega sjelden vare her inne at noen sier unnskyld, så ta imot den og gå videre nå.
Cat.68 Skrevet 27. november 2009 #20 Skrevet 27. november 2009 Det har vært så mange, kan ikke dra frem en enkelt egentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #21 Skrevet 27. november 2009 Ja, men den første unnskyldingen var bare jåss. Hun uskyldiggjorde seg selv og skyldet hele greia på de andre (som forøvrig VAR værre, men det var ikke dem som begynte) Men nå har hun innsett at det var galt, og bedt om unnskyldning på en ordentlig måte.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #22 Skrevet 27. november 2009 Foreslår du skriver den unnskyldingen til den som virkelig trenger det. http://mooremiri.blogg.no/1259267549_mitt_eget_hatforum_p_.html#comment
Lilleleen Skrevet 27. november 2009 #23 Skrevet 27. november 2009 Tror dette forumet får frem det værste i mange, men den hetsinga som jeg merket at jeg fikk vondt av, var av henne som mistet barnet sitt rett før termin. Er noen uker siden, og mange mente at det bare var tull. Jeg syntes så synd på henne!! Og det er første gang tårene mine rant etter å ha lest ett innlegg her inne. Leser her om det innlegget som var i går, hun som startet det har tatt på seg skylden. Hun kunne latt være, men var ærlig og sa det som det var. Hun har også sagt unnskyld flere ganger, så la det ligge! Får uansett ikke gjort noe med det nå. Blir jo nesten en liten hets av henne, og er det noe bedre da?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #24 Skrevet 27. november 2009 Du som laget den tråden kan ikke være noe annet enn et hjerteløst hespetre. Folk som lesker seg i andres grufulle sorger gjør meg kvalm! Fy faen for et iskaldt hjerte du må ha! Hva trodde du? At moren ikke gadd å bruke penger på barnet sitt? At hun ikke var oppriktig lei seg? Du er syk i hodet, få deg hjelp!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #25 Skrevet 27. november 2009 dette er kun til deg dette gikk utover...: jeg var HI i det innlegget fra igår, og er så utrolig lei meg og beklager så mye at jeg vet nesten ikke hvordan fot jeg skal stå på. jeg beklager at alt ble så enormt mye og stort, ikke ante jeg at du skulle få vite om dette engang. ante ikke at andre skulle henge seg på på den måten, og det var så tankeløst og idiotisk og dumt at jeg har ikke ord. Jeg lurer på om du vil jeg skal kontakte deg for å komme med en uforbeholden unnskyldning og beklagelse, eller om du vil jeg skal holde meg langt unna deg nå? Jeg er ikke en sånn person, vet ikke hva som gikk av meg og kan ikke annet enn unnskylde til krampa tar meg. Ante ikke at du skulle få lest det engang, og er fryktelig lei for at jeg såret deg og at denne saken går utover uskyldige parter i saken. jeg vil gjerne ordne opp for meg å be deg om en unnskyldning om du lar meg, for jeg er oppriktig utrolig lei meg og fortvilet over hva jeg har gjort mot deg. dette innlegget er som sagt til den personen dette gjelder, jeg ønsker ikke skrive navn eller linke eller noe, men vil også gi deg muligheten til å slippe å høre fra meg om du ikke vil. Unnskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå