Gå til innhold

Noen andre som ikke er plaga med hard avføring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

slet med hard avføring i graviditeten sist(mista dessverre) denne gangen er den løs( ikke diare) er dette normalt? Grunnen til jeg spør er at uka før jeg mista sist ble avføringen løs, men denne gangen har den vært løs hele tiden. Takker for svar. klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Jeg har hatt løs avføring siden jeg ble gravid. 1-4 ganger om dagen. Noen ganger litt løs, andre ganger "vann"... Den siste uka er den derimot fastere og sjeldnere:-) Jeg er i uke 11 nå.

Jeg har lest om flere som sliter med dette, selv om det visst nok er mer vanlig med hard avføring. Tror i alle fall ikke det er et tegn på at man mister. Jeg har tross alt hatt det i 7 uker nå... Litt slitsomt når man i tillegg kaster opp og sliter med å få i seg væske (og mat):-(

Lykke til!

Skrevet

Forrige graviditet hadde jeg lös og hard om hverandre, men mest lös. Nå har jeg hard :( Men jeg kan aldri tenke meg at det skal ha noe å si på om ting går bra eller ei. Skjönner jo at du tenker og sammenligner da...

Lykke til på UL (leste du skulle det, var det fredag om en uke?). Det blir nok godt å se at alt er vel. Da slapper man mye mer av :-) Jeg så et bankende hjerte på UL i dag, 7+6 :-)

Skrevet

Jeg hadde hard mage i mitt første sv.skap, i mitt andre som endte i sa var jeg løs.. Nå er jeg gravid igjen, og er løs nå også:)) Jeg er i uke 6+6, og begynner og bli litt fastere. Ikke hard altså, men litt fastere og sjeldnere. Tror ikke dette har noe å si, for inne på juliklubben var det lagt ut et leserinnlegg om akkurat det samme, og jammen var det ganske mange med oss:)) Vi får heller være glade for at det er den veien, for det værste som fins er da treg mage:))

Skjønner godt at du bekymrer deg for å miste igjen, for jeg er der selv!!

Tidlig ultralyd med en spire og et bankende hjerte har roet meg veldig.. Har du prøvd det?

Skrevet

Tusen takk for svar. Ma-3åring så bra du fikk se et bankende hjerte. Jeg skal på ul neste fredag, så håper alt står bra til der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...