Gå til innhold

Fler som ikke tåler mange lukter?


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke shampolukter jeg:/ Så det er jo festlig når jeg skal dusje, blir sykt kvalm etterpå...så er det mange parfymelukter, løk og masse mer...fler enn meg eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka har eg byrja å reagere på lukta på ost og pesto. He he, og det som eg synes er så godt! Dette graviditetsgreiene er ganske så spennande :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja....er myyye mer kvalm nå enn med første....tåler ikke matlukt...brekker meg og styrer. Takler ikke kylling, laks og slike ting som jeg vanligvis syntes er kjempegodt. håper d går over etter de tre første mnd....1 mnd to go!!! Bli ei triveli jul hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Fått flere flashbacks fra forge svangerskap.

 

Gav klar beskjed til mannen min i går at han ikke måtte lukke kjøkkendøra, for da blir jeg kvalm og uvel av den innestengte lukta der.

 

Ellers merker jeg kjøleskapslukta litt bedre enn før...

 

Bæsjebleiene til frøkna sliter jeg litt mere med.

 

Gleder meg til denne perioden er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg jobber med psykisk utviklingshemmede som er helt pleietrengende.. Kan dere forestille dere den "deilige" lukta av ei surtissbleie eller en med en skikkelig ladning i;)) SPY!!!! Skikkelig vanskelig å være på jobben om dagenkjenner jeg. Jeg tåler ikke middagslukter heller, og sliter skikkelig med å finne ut hva vi skal ha til middag. Stakkars datteren min på 3, for nå blir det dårlig med ordentlig middag!! Forresten tåler jeg ikke lukte av svibelen min som står på bordet heller, så nå må jeg nok gjøre alvor av å kaste den;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fylle bensin på bilen...men det gjør jo ingenting, for jeg er 100% sykemeldt, og kommer meg ikke ut døra for tiden. Bevegelse= kvalm. Har hatt flere dager jeg ikke har orka å ta på PCen en gang. En annen lukt jeg ikke klarer en "pusten" til typen. Festlig, men husker nå at jeg har hatt det sånn de andre gangene og...men det går heldigvis over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...