Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Han kaster ting i trass,feks når jeg skal ta på han en genser,så ser han på meg sint og kaster smokken langt avgårde. Blir veldig sinna om han ikke får opp skapet (pga barnesikring) Er det helt normalt at de blir så sinna når de er så små?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Det har ihvertfall vært helt normalt med mine 3 barn. De har et temperament ut av en annen verden... Temerament er arvelig!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Faren hans har ett voldsomt temperament! Jeg også,men ikke så veldig. Uff...får ikke håpe han blir en hissigpropp denne sønnen min! Hi
Tokatter_USA Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Ja, det er normalt. De har ikke språk ennå og blir frustrerte.
Gjest Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Signerer på at det er helt normalt ja, mine tre gutter har i hvertfall vert slik og vesla på bare 3 mnd viser alt tegn til å ha bra med temperament hun også ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg håper og tror at de blir frustrerte. De må jo jobbe skikkelig for å få oss til å forstå hva de mener og vil. I tillegg vil de vel gjøre som de selv vil og ikke det vi vil de skal gjøre. Og når en eller begge foreldrene er litt utålmodig eller temperamentfull så ligger det jo i genene. Jeg lurer litt på om gutter er verre enn jenter jeg? Min gutt protesterer på bleieskift, påkledning, hvis han ikke får det han peker på, eller blir nekta tilgang til skap, eller ikke får til noe. Da kan han legge seg ned på på magen og "gråte" sine bitre tårer. Hvis han sitter på fanget eller vi holder han så kan han godt finne på å slenge seg bakover. Han kaster også ting. (men det gjør han uansett humør)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå