Gå til innhold

1 SA og en MA, gravid igjen. Oppdatering

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere her inne,

tenkte jeg skulle komme med en oppdatering om hva som har skjedd siden sist. Jeg er nå 10 uker og ting har fått greit siden ul i uke 7 der jeg så liv:-) har prøvd så godt det går og leve som normalt og ikke stresse for mye med negative tanker. Prøvd å holde meg travel. Var hos legen igår på min første svangerskapskontroll. Dette går bra dette, sa han, nå sitter svangerskapet som det skal. Men med tanke på det som skjedde sist (MA i uke 10 uten noe forvarsel) tør jeg ikke å tro på han. Han har henvist meg til ny ul i uke 12. Tillot meg selv å tro litt på han allikevel og glede med til datoen som ble fastsatt 22.06.10. MEN: så på kvelden etter et toalettbesøk var det blod på papiret. Det var ikke friskt blod, mer rosa liksom. Ved neste dobesøk var det bittelitte grann og nå har det stoppet. Har ikke smerter, men jeg er så fortvilet. Er dette et dårlig tegn?jeg fikk helt panikk..tenkte at nå gikk det galt igjen!! har klart å roe meg litt nå. Ringer til legen idag for å få han til å få meg inn til en ul så snart som mulig. Blir tøft å gå igjennom helgen og gruble og tenke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lille oda!

Fikk legen fikset ul til deg i dag?

Håper det, for det er grusomt å gå og vente... Man blir så bekymret og klarer å produsere utrolig mange tanker på en helg.

Tvi tvi, jeg krysser fingrene for deg! :-)

Skrevet

Hei,

Hei Swing,

var på ul på fredag, ja. Dessverre gikk det galt igjen. Legen kunne ikke finne noe liv. Han så også at fosteret var veldg lite, sannsynlvis har det dødd ikke lenge etter ul i uke 7. Han så dessverre også masse blod i livmoren som indikerte at en SA var nært forestånde. Det var det dessverre. Til mitt store sjokk aborterte jeg ut fosteret i toalettet natt til lørdag. Jeg kjente noe veldig slimete gjennom dopapiret. Når jeg tok ltt tak, gled det ut av meg og jeg satt med det i hånden. Var jo bare fostersekken jeg så, men det var helt forerdelig. Heldigvis var det veldig lite. Jeg skyldte det ned i do, ante ikke vhva jeg skulle gjøre. Var helt i sjokk. Vekket mannen min og bare gråt og gråt. Gråt meg tom. Nå er jeg helt føleslesløs. Vil bare glemme det.

Dermed avslutter jeg her inne. Ønsker dere andre masse lykke til, håper dere andre lykkes!!!

Skrevet

Nei! Jeg fryktet det var det som hadde skjedd når det tok litt tid før du svarte.

Jeg føler veldig med deg, og synes måten det skjedde på var unødvendig brutal...

Jeg ønsker deg også masse lykke til videre, selv om det er vanskelig å tro at det noen gang skal gå bra når man nettopp har opplevd det du har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...