Gå til innhold

Halsvondt,-IGJEN...Nå er jeg lei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i halsen nesten konstant..Bortsett fra når halsvondet har gått over til ei skikkelig forkjølelse...Går maks 3-4 dager HELT uten symptom på halsvondt, så kommer det tilbake.

Noen gang blir det bare med vondt i halsen, andre gang utvikler det seg til ei forkjølelese osm gjerne varer i 3-4 uker....

Og det er sår hals som i starten på en forkjølelse..ALLTID; selv om det ikke blir forkjølelse..

Ellers så er jeg ikke syk..ALdri feber, eller i dårlig form. Tener og spiser sundt, og har ikke en sykedag fra jobben.. FØLER med ikke syk, selv om jeg blir forkjøla, for det er ikke KRAFTIG forkjølelse, lite hosting, bare littegrann...

Men nå har jeg gått slik i halvannet år...Til og med i sommer hadde jeg det..Da hadde jeg gjentatte gang halsvondt, men da ble det aldri forkjølelse ut av det....Matlysten blir i peridoer dårlig og da går jeg ned noen kilo....Jeg tar av alle kilo fra under halsen og ned til 5 cm over navlen..Detter har ført til at puppene har forsvunnet og ribbena stikker ut på brystkassen...Jeg har gått fra 40 til 38 i overdeler og siden jeg legger på meg igjen når de verste periodene er over, så har jeg gått fra 40 til 42 (kan bruke 40 enda, men en omgang til med vektnedgang også opp igjen...) på underdeler.... FOr jeg legger KUN på meg på rumpe kår..Og jeg har prøvd mye forkjellig.....Trene rumpe/lår, ikke trene rumpe lår, trene overkropp/ikke trene overkropp..Men man kan ikke punktslanke seg, bare punkt legge på seg..

Nå er jeg lei hele dritten, legen finner ikke noe galt, da vonheten ofte ikke er kombinert med HOVEN hals, bare rødirritert. HAr testet div ting, men ingenting galt..Og jeg er jo så frisk ellers....

Ahh, godt å få ut frustrasjon...Ellers så er jeg fornøyd med livet :o) Takk for at du leste :o) Noen gang er forumet gulla verdt, man føler seg bedre når man setter ord på ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var som om jeg kunne skrevet det selv. Er drittlei av og ha hoven hals nå. Tatt div. tester hos legen jeg også men finner heller ikke ut noe. Neste blir og teste hos tannlegen.

Skrevet

Kan det være noe "tann"-greier altså?? Merksnodig...Håper vi finner ut av det....Slitsomt å være så redusert og redd for å få halsbetennelse eller nor sånt hver gang man kjenner halsvondet komme snikende.....Har aldri hatt halsbetennelse da, men frykter jo det verste når man ikke får sove grunnet ovnd hals....

HI

Skrevet

Legen min sa hvertfall det. Kan være betent tann/tannkjøtt som lager plagene.Ja er veldig slitsomt :( Er det mandlene dine eller lumfekjertlene som hovner? Hos meg er det hvertfall lumfekjertlene som ødelegger natten for meg. Legen sa også at det kan hende jeg har virus i kroppen som blomstrer opp når jeg er sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...