Kakeåndsen Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg har tenkt å strikke kjoler til jentene som de skal få i julegave. Men det er jo bare 4 uker igjen... Og kjolene må strikkes på kveldstid sånn at de ikke vet om det. Ja, ja, Brukte 1 uke på en str 2 år, men da kunne jeg strikke mens de var våkne også.
Himmel og hav Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hvor nøye tror du de legger merke til hva du strikker? Kan du ikke bare strikke i vei, og hvis de spør så sier du bare at du strikker genser til deg selv eller no'?
Kakeåndsen Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 De legger ganske godt merke til det. Ble krise da jeg strikket kjole til kusina i stedet for bukse til minsta....
Himmel og hav Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Ja, da blir det litt verre :-) Lykke til, uansett! Er du som meg så står du og fester tråder og damper strikkeplagget i 2 tida natt til julaften ;-)
Kakeåndsen Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 Må få litt monteringshjelp av svigermor i tillegg...Nei, det er vel bare å strikke i vei så fort jentene er i seng om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå